הרשמו לניוזלטר שלי ותקבלו כל חודש בדואר אלקטרוני מהדורה עשירה במידע חם ובטיפים שיסייעו לכם לקדם את עסקיכם ברשת.
email:
שם:
לעולם לא אשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלכם חוץ
מאשר לצורך משלוח הניוזלטר שלי!


שיווק באינטרנט - הספר

   

היכן וכיצד להציג את הטופס המבקש את כתובת ה email

כדי לגדל את הרשימה שלנו בקצב המהיר ביותר האפשרי יש לנצל כל בדל הזדמנות לגייס נרשמים. לשם כך כדאי להציג את טופס ההרשמה לניוזלטר בכל דף באתר שלנו ובמקום בולט! שימו לב כיצד אני מציג את טופס ההרשמה בחלק הימני העליון של הדף.

אל תחששו מהצגת שדה ההרשמה גם בדף הראשי שלכם ואל תחביאו את טופס ההרשמה מאחורי קישור אלא אם כן אתם מעוניינים למנוע מלקוחות פוטנציאליים להגיע אליו.

עלינו להשתמש בכל יכולתנו הקריאטיבית כדי להגדיל את יחס ההמרה של ההרשמה.

השוו את שתי הצעות ההרשמה האלה:

הראשונה:

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו

ולעומתה:

מלאו את פרטיכם בטופס למטה ובכל שבוע תקבלו גליון חדש ומרענן של "אלטרנטיבי" ובו טונות של מידע על טיפולים הוליסטיים חדשניים, סיפורי הבראה מעוררי השראה ומתכונים למאכלים טבעיים ובריאים

אל תטעו! ההבדל בין יחס ההרשמה של הכותרת הראשונה לשניה עשוי להגיע לפי 10!

אל תסתפקו בהצגת טפס ההשמה בדפי האתר שלכם אם אתם באמת רוצים לשים את ההרשמה על טורבו אתם מוכרחים להשתמש ב ...

Pop up

כולם אוהבים לשנוא את הפואפים אותם חלונות חדשים שנפתחים ללא בקשתנו. אחרי תופעת ה SPAM (שליחת דואר אלקטרוני ללא קבלת הסכמת המקבל) זוהי אולי התופעה המרגיזה והמעצבנת ביותר באינטרנט.

אבל בניגוד ל SPAM הפואפים הם עדיים חוקיים ויש הבדל אחד נוסף: בשימוש נכון הם פשוט עובדים. מרגע שהוספתי פופאפ באתר שלי עלה קצב ההרשמה לעלון האלקטרוני שלי בכ- 25 אחוז.

הנה קצת על תורת הפופאפ:

יש שני סוגים של חלונות שנפתחים ללא בקשה של הגולש: חלון עליון (pop up) וחלון תחתון (pop under). חלון עליון נפתח מעל החלון הפעיל הנוכחי, וחלון תחתון נפתח מתחת לכל החלונות הפתוחים.

החלון העליון הוא פולשני למדי. החלון התחתון הוא מעט פחות אגרסיבי: מגלים אותו רק אחרי שסוגרים את כל החלונות.

יש עוד מרכיב שמבדיל בין חלונות נפתחים – אלה שנפחים עם הכניסה לדף האינטרנט טאלה שנפתחים עם היציאה ממנו.

לצורך הגברת ההרשמה אני משתמש בפופ אפ עליון שנפתח בעת היציאה מהאתר. זוהי למעשה הזדמנות שניה עבורי להציע למבקר להירשם לעלון האלקטרוני שלי. כאמור הוספת החלון הזה הגבירה את קצב ההרשמה הכ 25 אחוז.

נותרו עוד ארבעה נושאי לימוד חשובים:

תלונות על Spam ומסנני דואר זבל כיצד מתמודדים איתם


כיצד מפיצים דואר אלקטרוני במספרים גדולים


האסטרטגיה השיווקית של מכירות ראשיות ומשניות


ההבדלים בין שיווק באמצעות אתר אינטרנט לשיווק באמצעות דואר אלקטרוני

כל הזכויות שמורות © 2004 - 2007