הרשמו לניוזלטר שלי ותקבלו כל חודש בדואר אלקטרוני מהדורה עשירה במידע חם ובטיפים שיסייעו לכם לקדם את עסקיכם ברשת.
email:
שם:
לעולם לא אשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלכם חוץ
מאשר לצורך משלוח הניוזלטר שלי!


שיווק באינטרנט - הספר

   

התפיסה של מכירות משניות

אם אתם מעוניינים למכור קבוצה של מוצרים דרך הרשת וחלקם יקרים באופן משמעותי מהאחרים אני מציע לשקול את האסטרטגיה הבאה:

חלקו את המוצרים לשתי קבוצות. הקבוצה הראשונה תכיל מוצרים זולים ופופולאריים והקבוצה השנייה מוצרים יקרים יותר ובדרך כלל פופולאריים פחות.

בפני המבקרים באתר תציגו רק את מוצרי הקבוצה הראשונה – נקרא להם מוצרי המכירה הראשית. את מוצרי הקבוצה השנייה – היקרים יותר תציגו רק בפני אלה שכבר רכשו לפחות מוצר אחד.
דבר המוצר יוודא ללקוחות בזמן המתאים באמצעות הדואר האלקטרוני והם יימכרו באמצעות דפי נחיתה מיוחדים שלא יהיו מקושרים לדף הראשי של האתר.

יתרונה של גישה זו על פני הצגה של כל המוצרים בעת והעונה אחת היא

- הצגת מגוון צר יותר של מוצרים למבקר באתר דבר שהופך את הבחירה לקלה יותר.

- הצגת מוצרים יקרים יותר רק בעת שכבר רכשתם את אמונו של הלקוח והוא כבר הספיק להתרשם מהמוצר והשירות שלכם.

- גמישות בהצגת המוצרים: אפשרות להציג מוצרים שונים ללקוחות שונים לפי המוצרים שכבר רכשו

עסק אינטרנטי בריא הוא זה שרוב רווחיו מגיעים מהמכירות המשניות.

ולנושא האחרון:

ההבדלים בין שיווק באמצעות אתר אינטרנט לשיווק באמצעות דואר אלקטרוני


כל הזכויות שמורות © 2004 - 2007