הרשמו לניוזלטר שלי ותקבלו כל חודש בדואר אלקטרוני מהדורה עשירה במידע חם ובטיפים שיסייעו לכם לקדם את עסקיכם ברשת.
email:
שם:
לעולם לא אשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלכם חוץ
מאשר לצורך משלוח הניוזלטר שלי!


שיווק באינטרנט - הספר

   

ההבדלים בין שיווק באמצעות אתר אינטרנט לשיווק באמצעות דואר אלקטרוני

השיווק באמצעות דואר אלקטרוני שונה במהותו משיווק באמצעות אתר ברשת. את הראשון אפשר להשוות לשיווק אישי באמצעות סוכן מכירות ואת השני לחנות.

הנה ההבדלים העיקריים:

1. בעוד שלאתר שלכם הלקוח צריך להגיע מיוזמתו הרי שהדואר האלקטרוני נוחת בתיבת הדואר שלו ביוזמתכם ללא כל מאמץ מצידו .

2. כמשווקים באמצעות דואר אלקטרוני יש לכם שליטה על תדירות החשיפות של הלקוח למסר שלכם. שליטה בתדירות החשיפות למסר ובכמותן היא נושא שיווקי קריטי (ידוע שאדם זקוק לכשבע חשיפות למסר בממוצע לפני שהוא מבצע רכישה)

3. כאשר אנשים קוראים דואר הם במצב נפשי שונה מזה שבו הם מצויים כשהם גולשים. הם רגועים יותר ונוטים יותר לקרוא את המסרים (אם הם בטוחים שלא מדובר בדואר זבל!)

4. השיווק באמצעות הדואר האלקטרוני מאפשר גמישות רבה בהפניית מסרים שונים לקהלים שונים

5. הדואר האלקטרוני הוא מדיום אישי ואינטימי ולכן מאפשר לכם ליצור מעכת יחסים אישית עם הלקוח הפוטנציאלי. כלי הפרסונליזציה של שרותי הדואר המודרניים מאפשרים לכם ליצור ללקוח מסרים שנראים לו כאילו נכתבו במיוחד בשבילו למרות שמקורם במערכת אוטומטית לחלוטין. (לעיתים קרובות אנשים מודים לי על ההתעניינות ועונים לי על מיילים שהמערכת האוטומטית שלי שגרה אליהם)

שמירת כתובת הדואר האלקטרוני של המבקרים באתר שלכם ושימוש בה כדי ליצור קשר עתידי איתם היא האמצעי היעיל ביותר להעמיד את ההצעות העסקיות שלכם לפני הלקוח הפוטנציאלי ולהמשיך את הקשר הלקוחות.

זכרו, רק מעטים ביותר ירכשו מכם מוצר בביקור הראשון שלהם באתר שלכם ומעטים עוד יותר יחזרו לאתר אם לא נזכיר להם לעשות זאת.

כל הזכויות שמורות © 2004 - 2007