הרשמו לניוזלטר שלי ותקבלו כל חודש בדואר אלקטרוני מהדורה עשירה במידע חם ובטיפים שיסייעו לכם לקדם את עסקיכם ברשת.
email:
שם:
לעולם לא אשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלכם חוץ
מאשר לצורך משלוח הניוזלטר שלי!


שיווק באינטרנט - הספר

   

סודות השיווק באינטרנט: גליון מספר 8

שלום לכולם!

לפניכם הגיליון השמיני של סודות השיווק באינטרנט. הפעם בגיליון מאמר שלי על בעלי המקצוע שעליכם לגייס כדי להקים עסק אינטרנטי מוצלח. תוכלו גם לקרוא את מאמרה של אביטל יוגב על תחרות הפרסום באינטרנט שיזמה (שטרודל הזהב – אלא מה...) וכמובן הפינות הקבועות – פינת הטכנולוגיה ופינתו של אורן שץ שתשיא לכם מספר עצות כיצד לכתוב טקסט שמנועי החיפוש אוהבים.

כמו כן אני מחלק השבוע שני ספרים במתנה – קראו בהמשך הגיליון מה עליכם לעשות כדי לזכות בהם.

אם אתם נתקלים בסימנים מוזרים בניוזלטר אתם יכולים לקרוא אותו נקי מהם כאן: גליון מספר 8


מאמר 1: במי עליכם להיעזר בהקמת העסק האינטרנטי שלכם: המקצועות החדשים של האינטרנט

לאחרונה פנו אלי לייעוץ מספר חברות ובעלי אתרים. כולם הציגו בפני אתר בנוי אך בלתי אפקטיבי בעליל. השגיאה שעשו הזדקרה לעין. רובם ככולם העבירו את כל התקציב שייעדו לבניית העסק האינטרנטי לחברה לבניית אתרים. הדבר דומה להקצאת כל תקציב הקמת הבית לקבלן הבניה, מבלי להיעזר בשרותיהם של אדריכל, מעצב פנים, ומהנדס בניין. נדמה לי ששגיאה זו נובעת מאי היכרות עם רשימת המקצועות החיוניים עבור מי שרוצה להקים עסק באינטרנט. לכן אני מוצא את עצמי מקדיש חלק גדול מזמן הייעוץ שלי בתיקון שגיאות פשוטות שהיו יכולות להיחסך לו היה בעל האתר פונה בזמן הנכון לבעל המקצוע הנכון.

אז מי הם בעלי המקצוע של האינטרנט?

יועץ שיווקי, מומחה לשימושיות אתרים, מקדם אתרים במנועי חיפוש, מנהל תקציב pay per click, קופירייטר, מעצב, חברת בניית אתרים.

יועץ שיווקי
יועץ שיווקי הוא המנצח על תזמורת הקמת האתר והוא הראשון שעליכם להיוועץ בו. היועץ השיווקי מסייע לבעל העסק להגדיר את המטרות, להכין את התכנית העסקית ואת התכנון הראשוני של האתר. הוא מגדיר את השילוב בין העסק הקיים לסניף האינטרנטי שלו, הוא מציע רעיונות לשיפור המוצר כך שיתאים למכירה באינטרנט והוא בודק את המרכיבים הלוגיסטיים של העסק. בהמשך הוא מסייע ליזם לבחור את להקת אנשי המקצוע שיעזור בהם לבניית האתר. ומלווה אותו בכל התהליך.

יועץ שיווקי באינטרנט צריך להיות בעל הבנה עסקית רחבה, הכירות מעמיקה עם עולם השיווק באינטרנט, הבנה של טכנולוגית האינטרנט ויכולת לערוך חישובים כלכליים ולוגיסטיים. לדעתי ההכשרה המתאימה ביותר ליועץ שיווקי היא הנדסת תעשיה וניהול שמשלבת את הנושאים ההנדסיים כלכליים עם ידע שיווקי. הנה דוגמא לעבודתו של היועץ השיווקי:

הגיעו אלי בשבוע שעבר קבוצת יזמים עם רעיון למיזם אינטרנטי שנראה מאוד מעניין ומבטיח. אבל חישוב גס הראה מהר מאוד שהמיזם פשוט לא יכול להרוויח כי העלות של הלוגיסטיקה הנדרשת תעלה על ההכנסות גם בתחזיות האופטימיות ביותר. לפני שדיברנו מילה אחת על אתר אינטרנט חשבנו ביחד על מודל עסקי חדש שעשוי להצליח ועל ניסוי פשוט שיוכל לבדוק את המודל הזה.

כשאני פוגש לקוח חדש אני לומד ממנו רבות על העסקים שלו ללא קשר לאתר האינטרנט שלו. אני לומד על המוצר או השירות שהוא מציע, על קהל היעד, על האופן בו הלקוחות מגיעים אליו כיום ועל האופן בו הם צורכים את המוצר או השירות. הידע הזה הוא הבסיס לתכנון הסניף האינטרנטי של העסק.

מומחה לשימושיות (usability)
אם האתר הוא פשוט ומכיל בעיקר תוכן ייתכן שלא תזדקקו למומחה שימושיות. אבל אם האתר הוא למעשה אפליקצית אינטרנט מורכבת מומלץ מאוד להיעזר גם במומחה שימושיות שיסייע בבניית הממשק למשתמש. זכרו שעבורכם הרעיון והטכנולוגיה הם העיקר, אבל עבור המשתמש שלכם הממשק הוא כמעט הכול. לעיתים קרובות מומחה השימושיות יבצע ניסויים כדי לקבוע את המבנה האופטימאלי של הממשק.

מקדם אתרים במנועי חיפוש
תפקיד מקדם האתרים במנועי החיפוש לסייע לכם למקם את דפי האתר שלכם במקום גבוה בתוצאות החיפוש. כדי מאוד להיוועץ גם בו לפני תחילת בניית האתר כדי לקבל ממנו הנחיות לבוני האתר כך שיתאים לאחר מכן לקידום האתר. במקרים רבים חברות בניית אתרים בונות אתר שאין כל אפשרות לקדם אותו במנועי חיפוש (למשל אתר פלאש, או בעל קישורי JavaScript או אתר בעל מבנה קשיח מדי וכו).

מנהל תקציב pay per click
שיטת הפרסום המובילה היום באינטרנט היא שיטת pay per click שבה משלמים רק עבור אלה שהקליקו על המודעה והגיעו לאתר שלכם. ניהול קמפיין כזה הוא היום מקצוע בפני עצמו. הידע כולל בחירת מילות החיפוש המתאימות, החלטה על גובה ה bid לכל מילה, ניסוח המודעות, בדיקת יחס המרה של כל מילה ועוד. בדרך כלל בעל העסק לא יהיה מצויד בידע ואו במשאבי הזמן הנחוצים כדי לנהל את התקציב הזה. גם נושא פרסום pay per click דורש הכנה בשלב בניית האתר: כפי שקראתם בגיליון 6 של הניוזלטר הזה, כדאי מאוד לשלוח את התנועה המגיעה מהפרסום לדפי נחיתה מיוחדים ולא לדפי האתר הרגילים. כדאי מאוד לוודא שהאתר בנוי כך שניתן ליצור בקלות ובפשטות דפי נחיתה.

קופירייטר
הותיקים בניוזלטר הזה כבר מכירים את דעתי על כך שטקסט הוא המרכיב החשוב ביותר באתרי אינטרנט. חברות בניית האתרים, לעומת זאת, מתייחסות לטקסט כאל אוסף סימנים בלתי חשוב שממלא את העיצוב הנפלא שלהן. מקור הטקסט באתרי אינטרנט הוא בדרך כלל בעל האתר, שכתיבה לעיתים קרובות אינה בין כישוריו המובילים, שלא לדבר על כתיבה שיווקית מעוררת לפעולה. אל תוותרו על שרותיו של קופירייטר מקצועי.

מעצב
חברות בניית האתרים בדרך כלל יציעו לכם מעצב אבל אני ממליץ לכם לשכור מעצב משלכם שיצור עבורכם את הזהות הגראפית שאתם מעוניינים בה. מעבר לסתם חוסר מקצועיות, לצערי, בדרך כלל המעצבים שיציעו לכם חברות בניית האתרים ייצרו גרפיקה פשוט מכוערת.

חברה לבניית אתרים
כאן כמובן אין הרבה מה להרחיב את הדיבור. כאמור חברות אלה זוכות בדרך כלל למלוא תקציב האינטרנט של גופים ולכן לעיתים קרובות הם דורשים מחירים גבוהים מדי.

אולי אתם חוששים שהפעלת קבצה נכבדה כזו של אנשי מקצוע תנפח מאוד את עלות בניית האתר אבל בזכות עצתם תוכלו לעיתים לחסוך מאוד בעלות הבנייה ומה שחשוב מכך ליצור אתר שעובד באמת ומיצר עבורכם את הכנסות להן ציפיתם!

קריאה לפעולה – הספר

בגיליון הקודם כתבתי מאמר על חשיבות של הקריאה לפעולה בהמרה של מבקרים באתר לקונים. לאחר הופעתו נתקלתי בספר חדש פרי עיטם של האחים אייזנברג מחברת futurenow שנחשבים כיום מובילים בעולם בנושא ההמרה של מבקרים לקונים. כותרת הספר "קריאה לפעולה". מיד הזמנתי את הספר ולהפתעתי הגיעו בדואר שלושה העתקים שלו. מתברר שזו טקטיקת שיווק מעניינת שגורמת לכל קונה לחלק במתנה את הספר לחבריו ובכך להגדיל את החשיפה שלו.

אחרי שחשבתי קצת למי כדאי להעניק את הספר המצוין הזה במתנה ולא מצאתי מועמד ראוי חשבתי על הרעיון הבא: להעניק את הספר לאחד הקוראים של הניוזלטר בתמורה לסיפור מעניין.

אז אם יש לכם סיפור מעניין שקשור בשיווק באינטרנט שלחו אותו אלי לשניים שישלחו את הסיפורים המעניינים ביותר אשלח את הספר.

פינת הטכנולוגיה: פלאש

אני בטוח שכולכם נחשפתם לשם "פלאש" ויודעים לקשר אותו לבנרים ולסרטונים (המעצבנים לעיתים) שאתם פוגשים במהלך הגלישה באינטרנט. בפינה זו אסביר בקצרה מהו פלאש ומתי כדאי להשתמש בו.

כדי להבין את הרעיון הבסיסי מאחורי פלאש עלי לספק לכם מעט על שתי הדרכים העיקריות בהן מייצגים תמונות במחשב: מפת ביטים וגרפיקה וקטורות (אל תיבהלו מהשמות אני מייד מסביר).

שיטת מפת הביטים היא פשוטה: התמונה בנויה מאלפי יחידות קטנות המכונות פיקסלים. כדי להגדיר תמונה עלינו לקבוע את הצבע והמיקום של כל פיקסל ולכן כמות המידע שעלינו לשמור היא עצומה: תמונה בגודל של 100 פיקסל על 100 פיקסל מכילה בסך הכל 10,000 פיקסלים ואם צריך לייצג את הצבע של כל פיקסל באמצעות נניח 5 בייטים התמונה הקטנה הזו כבר "שוקלת" 50 KB (וזו תמונה בגודל של פחות ממאית מסך). בשיטת מפת הביטים אין זה חשוב מהי התמונה עצמה: קובץ ובו תמונה של עיגול אחד או קובץ ובו תמונה של ונגוך ישקלו אותו דבר (אם לא מתחשבים בטכנולוגיות דחיס תמונות שהן כבר סיפור אחר).

הגרפיקה הוקטורית שונה לחלוטין משיטת מפת הביטים. נניח שאנחנו מעוניינים לשמור תמונה של עיגול. במקום לשמור את הצבע של כל פיקסל אנחנו שומרים פשוט את מיקום מרכז העיגול, הרדיוס שלו, הצבע שלו ואולי גם עובי הקו. משקל התמונה יורד בסדרי גודל. הרעיון בשיטה הוקטורית הוא, עם כן, לשמור את המשוואות המתמטיות של הצורות והקווים במקום את המיקום והצבע של כל פיקסל. כמובן שככל שהתמונה מורכבת ומפורטת יותר היתרון של הגרפיקה הוקטורית דועך.

עד הופעתו של פלאש השתמשו בגרפיקה וקטורית לתמונות סטטיות וכמעט שלא השתמשו בשיטה זו להעברת תמונות באינטרנט. הוגי הפלאש (הגאוני לטעמי, אגב) היו הראשונים שהציעו להשתמש בגרפיקה וקטורית ליישומי אנימציה ולהעברה דרך האינטרנט, אפילו בפס צר. כך פרץ פלאש את הדרך להפיכתה של רשת האינטרנט לחיה ודינאמית יותר.

ההתלהבות מפלאש הייתה גדולה מאוד ואתרים רבים השתמשו בפלאש שכשהיה כדאי, ומיוחד כשלא היה כדאי . אחד השימושים המטופשים ביותר היה אותה מצגת פתיחה משעממת של אתרים רבים שההצלה ממנה הייתה רק באמצעות הכפתור "דלג".

לשילוב של סרטון פלאש בדף אינטרנט שלושה חסרונות עיקריים: 1. למרות הגרפיקה הווקטורית סרטוני פלאש הם כבדים למדי ומאטים את זמן בטעינה של הדף 2. סרטון אנימציה, בניגוד לטקסט, אינו מאפשר למבקר לשלוט בקצב צריכת המידע שלו והוא צריך להתאים עצמו לקצב של הסרטון. 3. חיסרון שרבים מגלים כשכבר מאוחר מדי הוא שפלאש הוא עדיין סביבה מאוד לא ידידותית למנועי חיפוש. גם כאשר מופיעים בסרטון טקסטים, קשה מאוד למנועי חיפוש לגלות אותו בים הגרפיקה וקשה לו עוד יותר להבין את מיקומו וחשיבותו של טקסט בודד בקובץ הפלאש.

אבל אל תטעו... פלאש הוא טכנולוגיה מדהימה ושילוב נכון שלה באתר יכול לחולל נפלאות. שלוש עצות מרכזיות יש לי למי שמעוניין לשלב פלאש באתר שלו: 1. השתמשו בפלאש להציג מידע שקשה להציגו שלא באמצעות סרטון ולא כדי לעשות רושם (אלא אם כן אתם אומני פלאש) 2. הימנעו מסרטני פלאש שתופסים את כל המסך, עדיף שסרטו הפלאש יהיה חלק ממסמך כמו כל תמונה אחרת 3. תנו למשתמש שליטה על הפעלת הסרטון.

והערה אחרונה למתכנתים שמבינכם. פלאש היא כיום סביבת פיתוח מתוחכמת ביותר המבוססת על תכנות מונחה עצמים. אפשר ליצור היום באמצעות פלאש ישומי אינטרנט מבוססי מסדי נתונים ושירותי רשת מורכבים מאוד.

תחרות שטרודל הזהב

מאת: אביטל יוגב, מנכ"ל אביטל יוגב.קום – יעוץ שיווקי לאתרי אינטרנט

שטרודל הזהב היא התחרות החודשית הראשונה בארץ, אשר מתמקדת בתחום המלהיב ופורץ הגבולות של פרסום באינטרנט.

כגולשים, אנו מודעים לעובדה כי, כדי ליהנות מאתרי תוכן עשירים ללא תשלום, עלינו לשלם "מחיר" של חשיפה לפרסום. אותו פרסום המאפשר לאתרי התוכן להתקיים. יחד עם זאת, יש לנו, הגולשים, דעה משלנו על מה שאנחנו נחשפים אליו: קמפיינים שאהבנו במיוחד, כאלה שהצחיקו אותנו, או להפך – קמפיינים שהרגיזו אותנו. "שטרודל הזהב" הוא המקום בו נוכל לומר את דברינו.

מדי חודש נביא בפניכם מקבץ של פרסומות החודש שעבר, ואתם הגולשים תוכלו להצביע עבור אותו קמפיין שהכי "עשה לכם את זה". הקמפיין שיגרוף את אחוז ההצבעות הגבוה ביותר בתקופת ההצבעה, יבחר כ"חביב הקהל" של אותו חודש.

במקביל להצבעת הגולשים, תתקיים גם הצבעה נפרדת של חבר שופטים מקצועי. בכירי אנשי השיווק והפרסום בארץ נרתמו לסייע בתהליך השיפוט. הקמפיין שיזכה למרבית קולות השופטים יזכה ב"שטרודל הזהב" של אותו חודש.

מעניין יהיה לראות האם יש הבדלים בין הצבעת אנשי המקצוע להצבעת הגולשים... כולכם, בכל מקרה, תוכלו לחוות את דעתכם על נבחרי החודש.

מטרות ועקרונות

"שטרודל הזהב" הוקמה על מנת לקדם את תחום הפרסום באינטרנט ולהעלות אותו לשיח הציבורי.
התחרות נבנתה תוך מתן דגש מיוחד על העקרונות הבאים:

שיתוף מלא של הגולשים בתהליך. הגולשים יוכלו להכתיר את הקמפיין שאהבו ביותר, לחוות דעתם על שאר המועמדים, ואפילו להגיש בעצמם מועמדויות של קמפיינים בהם נתקלו במהלך גלישתם.

שמירה על רמה מקצועית גבוהה, וזאת ע"י הקפדה על מספר כללים:

1. התחרות כוללת רק קמפיינים שעלו בפועל ברשת. לא ישתתפו קמפיינים שהוכנו אך ורק לצורך השתתפות בתחרות.

2. צוות השופטים המקצועי כולל אנשי מקצוע בכירים, עם "קבלות".

3. שמירה על רמה גבוהה של אובייקטיביות. למשל: אין בחבר השופטים עובדים של משרדי אינטראקטיב. שופט לא יוכל להצביע עבור קמפיין של החברה בה הוא עובד.

4 . מתן הזדמנות שווה לקטנים: אחד מיתרונותיו של האינטרנט הוא שגם חברות קטנות יכולות לפעול בו בהצלחה, אם הן מקצועיות מספיק. שמרנו על עיקרון זה בכך שלא הכללנו שיקול של גודל תקציב המדיה בפרמטרים הקובעים את המועמדויות. כלומר – אם תכננתם קמפיין קטן וחכם, הוא יוכל לתפוס מקום של כבוד, בדיוק כמו הקמפיינים של החברות הגדולות במשק.

מארגני התחרות

"שטרודל הזהב" הוקמה ביוזמת "אביטל יוגב.קום – יעוץ שיווקי לאתרי אינטרנט". החברה פועלת לתת מענה לחברות מסחריות, אשר האתר שלהן אינו משיג את יעדיו. החברה פיתחה שני קונספטים, אותם היא משלבת באתרים קיימים או חדשים: "הנעה לפעולה" ו"תכנון נתיב הגלישה".

מי יכול להגיש מועמדות של קמפיין?

כל אחד. אם יצרתם קמפיין, או שכגולשים ראיתם משהו שאהבתם – שילחו לנו את הקישור לתיבת דוא"ל: shtrudelhazahav@walla.co.il

שימו לב: רק קמפיין שאכן התפרסם ברשת בחודש האחרון יוכל להיות מועמד בתחרות.

אז אחרי כל זה, אתם מוזמנים להכנס לאתר התחרות, להצביע ולהשפיע...


פינתו של אורן שץ : קידום אתרים באמצעות מנועי חיפוש

פינתו של אורן עוסקת הפעם בנושא מרכזי: כתיבת טקסטים משנועי החיפוש אוהבים.

אורן הבמה שלך!

כתיבת תכנים לאתר בהתאמה למנועי חיפוש

המזון אותו מנועי החיפוש אוהבים הוא טקסט, והרבה טקסט. בעיני מנועי חיפוש אתר בעל תוכן טוב הוא:

1. אתר המכיל יותר דפי מידע
2. הדפים באתר מכילים יותר תוכן ייחודי ואיכותי
3. התוכן בדפי המידע ברור וממוקד.

ככל ששלושת התנאים הללו יתקיימו בצורה מלאה יותר, כך ירבו סיכויי האתר להופיע גבוה בתוצאות מנועי החיפוש.

בניית תוכן רווי מילות מפתח
בנייה נכונה של תוכן האתר תשלב בין תוכן אמיתי ומועיל למשתמש לבין רוויה נכונה של מילות מפתח בתוך הטקסט. מילות המפתח יהיו פזורות לכל אורך הטקסט, ויש לוודא כי הן יהיו קיימות גם בסוף הדף. עם זאת, הימצאות מילות המפתח בראש הדף היא החשובה ביותר.

פיזור התוכן מן הגדול לקטן
את תוכן האתר כדאי לבנות במבנה היררכי המכתיב למעשה את מבנה האתר- מן הגדול אל הקטן. הכוונה היא שאת הנושאים הגדולים ביותר ממקמים בדף הבית, נושאים ברמת חשיבות פחותה בדפים הראשיים של האתר, ואת הנושאים השוליים יותר בדפים שמקושרים אליהם. עם זאת, כדאי להימנע מיצירת היררכיה בה יש יותר מדי רמות של נושאים - שלוש רמות יהיו בהחלט מספקות.

דוגמא לשלוש רמות:
בונבונים -> בונבונים כחולים -> רכישת בונבונים כחולים

בניית תוכן כאסטרטגיה
לעיתים אנו שוכחים כי המטרה העיקרית שלנו היא להשאיר את הגולשים באתר, ואיזו דרך טובה יותר יש מאשר לספק להם את מה שהם מחפשים? אם יש לכם באתר תוכן רב, אז הסיכוי שבין הדפים השונים יהיה גם מה שהמשתמש מחפש יהיה גבוה יותר.

הוספת תוכן לאורך זמן
נראה כי מנועי החיפוש נוטים לבקר יותר באתרים בהם התוכן מתעדכן בצורה שוטפת (זה גם די הגיוני...). לכן, אסטרטגיית הוספת תוכן בה אתם מוסיפים כל כמה ימים עמוד אחד של מידע לאתר היא האסטרטגיה המנצחת. במקביל, כדאי לעבור ולעדכן את דפי האתר הקיימים מדי פעם, אפילו עדכונים קטנים, כדי להראות למנועי החיפוש שדפים אלו הם דפים "חיים".

מדידת רמת האופטימיזציה של תוכן הדף
מספר הפעמים בו מופיעה מילת מפתח בתוכן הדף משפיעה על שלושה מדדים עיקריים:

1. צפיפות – Density
כאשר לוקחים את מספר הפעמים בו מופיעה מילת מפתח מסויימת, ומחלקים במספר המילים הכולל בדף, מקבלים את הצפיפות של מילת המפתח. מקובל לחשוב כי צפיפות של 3%-7% (כלומר - 3-7 חזרות על מילת המפתח על כל 100 מילים בדף) היא המיטבית, אך לכל מומחה בקידום אתרים יש דעה שונה בעניין הזה. צפיפות גבוהה מדי עלולה להפעיל מסנן זבל (Spam Filter) שעלול לגרום לדחיקת הדף מטה בתוצאות החיפוש.

2. סמיכות וסדר - Proximity and Order
במידה ומדובר בצירוף מילות מפתח (יותר ממילה אחת), אז יש חשיבות גבוהה מאד לכך שהמילים יופיעו כשהן סמוכות זו לזו עד כמה שניתן, ושיופיעו בסדר הנכון.


3. חשיבות – Prominence
ככל שמילות המפתח מרוכזות בחלק העליון של הדף, כך עולה חשיבות המילה. כמו-כן חשוב אם הן מופיעות בחלק בראשון של התגים השונים של HTML (Title, Hx, וכו') ובחלק הראשון של פסקאות בטקסט.

ממה להימנע?
ישנם מספר דברים מהם כדאי להימנע בעת בניית תוכן חדש לאתר שלכם:

1. כפילות בתוכן הדף
אם בכוונתכם להגדיל את מספר הדפים באתר על ידי יצירת עותקים של אותו דף, או עותקים של דפים מאתרים אחרים, אז דעו כי מנועי החיפוש יודעים לזהות מצבים בהם ישנם מספר דפים בעלי תוכן זהה לחלוטין א ו כמעט זהה. במצב כזה יבטלו המנועים את אחד מן הדפים לטובת השני. הבעיה במצב זה היא כי לבעל האתר אין שליטה על איזה מבין הדפים ישאר ואיזה יבוטל.


2. דפים שונים עם אותה כותרת
אל תתעצלו! תנו לכל דף באתר Title ייחודי משלו. אם הבעיה נובעת מכך שהמערכת שלכם דינמית, ויוצרת את הדפים באופן אוטומטי, שווה להשקיע את הזמן והכסף כדי לתקן זאת. לעיתים קרובות הבעיה היא כי מי שיצר את המערכת ניהול התוכן של האתר פשוט לא היה מודע לחשיבות הנושא. השתדלו לתת לכל דף גם תג מטה Description שונה, למרות שזה הרבה פחות חשוב.


3. תשומת לב לאותיות חיבור
בעברית קיימות מספר אותיות אותיות יחס (החצר, לבית, שאומר, הגדול, מכאן). המילה החצר לדוגמא, שונה מהמילה חצר בעיני מנועי החיפוש, ולכן יש לשים לב כי המילים מופיעות בתוכן של האתר שלכם כשהן ללא תוספות לא רצויות.

אורן שץ
קידום אתרים – SEO Israel


עד כאן להיום,

שיהיה לכם שבוע נעים ועסקים מוצלחים וברכת כל הכבוד לליוורפול שלימדה אותנו אתמול נחישות והתמדה מהן!

רוני

כל הזכויות שמורות © 2004 - 2007