הרשמו לניוזלטר שלי ותקבלו כל חודש בדואר אלקטרוני מהדורה עשירה במידע חם ובטיפים שיסייעו לכם לקדם את עסקיכם ברשת.
email:
שם:
לעולם לא אשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלכם חוץ
מאשר לצורך משלוח הניוזלטר שלי!


שיווק באינטרנט - הספר

   

סודות השיווק באינטרנט, גיליון מספר 53

שלום לכולם,

כפי שסיפרתי לכם בגיליון הקודם השתתפתי בשבוע שעבר בסמינר שהעביר הגורו והמיליונר ארמנד מורין (20 מליון דולר בשנה הכנסות ממוצרים וכנסים בנושא שיווק באינטרנט).

אני אספר לכם בהרחבה על הסמינר ועל מה שלמדתי ממנו בגיליון הבא. אומר כרגע רק שהכנס היה מאלף ולמדתי לא מעט. אין ספק שארצות הברית היא עדיין המכה של השיווק באינטרנט. כל מי שרוצה להיכנס לעניין ברצינות חייב ללמוד גם ממקצועני השיווק האמריקאיים.

הקורס "כתיבה שיווקית לרשת האינטרנט" במסגרת בית ספר רב מסר ייפתח ביום חמישי הקרוב. כרגע נותרו עוד מספר מצומצם של מקומות ואני מציע לכם למהר ולהירשם. התקשרו עכשיו למנטור - טלפון 03-5291888.

אל תוותרו על הידע בכתיבה שיווקית שבאמצעותו תהפכו את האתר שלכם למכונת מכירות משומנת!

לפרטים נוספים ולהרשמה לקורס כתיבה שיווקית הקליקו כאן!

בגיליון הפעם חידוש! לקראת פתיחת הקורס כתיבה שיווקית בחרתי להציג בפניכם, במקום מאמר, הרצאת וידאו בנושא

"כיצד להשתמש בכפתורים פסיכולוגיים בתהליך המכירה האינטרנטי"


הקליקו כאן כדי לצפות בהרצאת הוידיאו



בנוסף בגיליון מאמר מפי עטו של ערן שטרן שמתאר את האופן שבו ערן משתמש באתר האינטרנט שלו כדי לקדם את העסק שלו!

אני מאחל לכם צפייה וקריאה מהנה ומועילה!

אתם מוזמנים לצפות בסרטון בן 20 דקות שהכנתי ושעורך היכרות עם מערכת רב מסר. בסרטון אני מדגים טעינה של רשימת תפוצה למערכת, כתיבה, עיצוב ושליחה של מסר לרשימה, ועיון במשתני הסטטיסטיקה שהתקבלו לגבי מסר זה. בנוסף למידע על המערכת אתם יכולים לשאוב רעיונות כיצד להשתמש בסרטון כחלק ממערכת שיווקית.

לסרטון היכרות עם מערכת רב מסר

באינדקס הניוזלטרים של ישראל כבר רשומים כבר מעל 180 ניולזטרים. כדאי לכם מאוד לבקר באתר - רבים מהניוזלטרים מעניינים מאוד! אם אתם מפיצים ניוזלטר אני ממליץ לכם בחום לרשום אותו באתר עכשיו ולהבטיח מיקום טוב לניוזלטר שלכם. סדר ההופעה של הניוזלטרים באתר הוא על פי תאריך הרישום.

אם יש לכם חברים שאתם מאמינים שיפיקו תועלת מהניוזלטר מדוע שלא תשלחו להם forward של הגיליון ותציעו להם להירשם בעצמם? אני משוכנע שהם יודו לכם על כך.

אתם מוזמנים לקרוא את הניוזלטר הזה וגיליונות קודמים גם ברשת.

אתר האינטרנט שלכם – האם אתם יודעים לאן אתם הולכים? / ערן שטרן


בוודאי מוכר לכם הסיפור על עליזה בארץ הפלאות שפוגשת בחתול צ'שר ושואלת אותו באיזה דרך עליה ללכת. "לאן תרצי להגיע?" שאל אותה החתול, "לא אכפת לי לאן" אמרה עליסה.
"אם כך, זה לא משנה באיזו דרך את בוחרת" ענה החתול.

בעיסוקי כמאמן, אני פוגש אינספור אנשים שחיים את חייהם מבלי שחשבו ולו לרגע קט - לאן הם רוצים להגיע... למעשה, רוב האנשים משקיעים יותר זמן בתכנוון החופשה השנתית שלהם, מאשר בתכנון חייהם.

וכמו בחיים, גם כאשר אנו באים לתכנן את אתר האינטרנט שלנו - חשוב מאד התכנון.

לפני כשלוש שנים, כאשר יצאתי לדרכי החדשה אחרי שעזבתי את עבודה כמנהל בכיר בחברת אינטל, היה לי ברור שאני צריך להקים אתר אינטרנט. האמת היא אבל, עד כמה שלא נעים אולי להודות, שלא ממש ידעתי למה האתר ישמש, רק היה לי מאד ברור שכרטיס הביקור שלי לא יראה טוב ללא כתובת של אתר עליו.

אז הקמתי אתר... - כי צריך שיהיה על כרטיס הביקור! ויש גם כתובת: www.out-standing.co.il

וזהו, לא הקדשתי לכך הרבה יותר מחשבה מעבר לכך. כתבתי קצת תוכן, כמה תמונות והאתר באויר - והכי חשוב: יש כתובת של אתר על כרטיס הביקור!

ואז כשקצת התחלתי להתעמק יותר בתחום השיווק באינטרנט (בעיקר דרך האתר והספר של רוני), הבנתי עד כמה פיספסתי את העניין האמיתי. ועד כמה האתר יכול להיות כלי משמעותי בקידום ושיווק העסק שלי.

כל צורת ההתייחסות שלי לאתר השתנתה לחלוטין ברגע שהתחלתי להתייחס לאתר כמנוע משמעותי ועיקרי לבניית העסק שלי. זו הפכה להיות המטרה העיקרית של האתר - לגרום לכמה שיותר אנשים להכיר ולשמוע על המוצרים והשרותים של החברה שלי - "יוצא מהכלל".

אחד הדברים הראשונים שהתחלתי לעשות בעצתו של רוני, היה להפיץ ניוזלטר. התחלתי לבנות ולפתח את רשימת התפוצה - לשלוח להם תוכן מעניין, עדכונים, מאמרים והטבות והרשימה החלה לגדול...

וגם כאן, עבדתי מול מטרות ברורות שהגדרתי לעצמי - בכל חודש הייתי מגדיר יעדי גידול לרשימת התפוצה, יעדים לכמות הכניסות לאתר. כמו כן, שמתי לעצמי מטרה להוציא לפחות ניוזלטר אחד עם תוכן חדש בכל חודש.

והתוצאות לא איחרו לבוא:

- כמות המנויים לניוזלטר שלי הגיעה לאלפים רבים
- כמות הכניסות לאתר גדלה משמעותית
- דרוג האתר ומיקומו בתוצאות החיפוש עלו גבוה

אבל הכי חשוב - כמות הלקוחות והאנשים שיצרו עמנו קשר לברר על המוצרים והשרותים שלנו ולרכוש אותם - גדלו בצורה מדהימה.

כיום רוב הפעילות השיווקית של החברה נעשית באמצעות האתר ורשימות התפוצה. הקמנו עוד אתרים נוספים:
  • - אתר ההשראה היומית שלך - www.insight4u.co.il - בו תוכלו לקבל משפטי השראה מדי יום בחינם

  • - אתר הספר "הסוד" - www.the-secret.co.il בו תוכלו לקבל מאמרים רבים וטיפים לשימוש בעקרונות "הסוד".

  • - אתר המאפשר האזנה לשיחות אימון מוקלטות בחינם - www.imun.co.il

בכל האתרים כמובן ישנן רשימות תפוצה פעילות הגודלות בקצב של כ-30-50 נרשמים חדשים מדי יום.

למי שחושב להקים אתר או שכבר מחזיק בכזה הייתי מאד ממליץ להגדיר יעדים חודשיים ברורים לאתר, למדוד את התוצאות ולשפר בכל פעם. תהיה לכך השפעה משמעותית על התוצאות של העסק שלכם.

כלל ידוע אומר שכל דבר שתמדדו אותו ישתפר - כך גם באתר ובעסק שלכם...

אגב, כל מי שמחזיק באתר וברשימות תפוצה והיה מעוניין לשתף פעולה ולהגדיל את רשימות התפוצה שלו מוזמן ליצור עמי קשר דרך האתר - www.out-standing.co.il

בהצלחה!
ערן

עד כאן להפעם. אני שב ומזכיר לכם לבקר באתר השירות של רב מסר ולהירשם להדגמה. אתם גם מוזמנים לקרוא על החוק החדש נגד דואר זבל וכיצד מערכת רב מסר תסייע לכם לעבור אותו בשלום.

וכמובן אם אתם מפרסמים ניוזלטר אל תוותרו על החשיפה שיוכל לזכות לה באתר הניוזלטר של ישראל. הוסיפו את הניוזלטר שלכם עכשיו לאתר!

להתראות בחודש הבא,

סודות השיווק באינטרנט
מערכת רב מסר לדיוור אלקטרוני והפצת ניוזלטר
קורסים בשיווק באינטרנט
פרסמו את הניוזלטר שלכם באינדקס הניוזלטרים של ישראל
חשיבה המצאתית

כל הזכויות שמורות © 2004 - 2007