הרשמו לניוזלטר שלי ותקבלו כל חודש בדואר אלקטרוני מהדורה עשירה במידע חם ובטיפים שיסייעו לכם לקדם את עסקיכם ברשת.
email:
שם:
לעולם לא אשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלכם חוץ
מאשר לצורך משלוח הניוזלטר שלי!


שיווק באינטרנט - הספר

   

סודות השיווק באינטרנט, גיליון מספר 57

שלום לכולם,

אני מניח שבין שכניו של הגיליון הזה בתיבת הדואר הנכנס שלכם תמצאו גם מיילים שנושאים ברכת שנה טובה שאתם מקבלים מגופים מסחריים למיניהם. בעיני משלוח ברכה לחג של גוף מסחרי שאינו נושא תוכן איכותי ומועיל, או לפחות הטבה משמעותית, הוא לא יותר מניצול ציני של החג כדי להשיג מטרה אחת - פרסום. בכל אופן אני ממליץ ללקוחות רב מסר להימנע לחלוטין ממשלוח ברכה לחג אלא אם כן המסר נושא בחובו תועלת למקבל.

אז לאחר שאמרתי את זה, אני כמובן מאחל לכולכם שנה טובה ומוצלחת, שנה שבה תמצאו הצלחה במאמצי השיווק באינטרנט ועסקכם יפרחו!

שנת לימודים חדשה בבית ספר רב מסר

אני שמח לפתוח את שנת הלימודים החדשה בבית ספר רב מסר. השנה נציע מספר קורסים חדשים לצד הקורסים הותיקים והפופולאריים שלנו כתיבה שיווקית וקידום אתרים.

השכלה בשיווק באינטרנט היא ההשקעה החשובה ביותר שלכם לקראת השנה החדשה. אין ערוץ שיווקי יעיל ממנו להגדלת המכירות והרווחים שלכם!

בית ספר רב מסר מציע לכם סדרה של קורסים קצרים מעשיים וממוקדים במחירים נוחים. כאמור אל שני הקורסים הותיקים שלנו כתיבה שיווקית וקידום אתרים יצטרפו השנה שלושה קורסים חדשים: קורס שיווק בדואר אלקטרוני, קורס בפרסום בגוגל אדוורדס וסדנה ייחודית - סדנה בשיפור אתרים. בסדנה זו, שתוגבל ל 10 משתתפים בלבד, כל משתתף יציג את האתר שלו ויזכה לניתוח, לביקורת ולשלל עצות ממנחה הסדנה (אני. . .) ומשאר המשתתפים.

כדאי להירשם לרשימת ההודעות של בית ספר רב מסר ולהיות הראשונים שיודעים על פעילויות חדשות של בית הספר: כל שעליכם לעשות הוא להקליק על הקישור הבא: שימו לב! עצם הלחיצה על הקישור תרשום אתכם לרשימה - אין צורך למלא כל טופס הרשמה

הקליקו כאן כדי להירשם לרשימת ההודעות של בית ספר רב מסר
(לחיצה על הקישור מבצעת את ההרשמה אין צורך במילוי טופס)

בגיליון הפעם שני מאמרים: הראשון הוא מאמר נוסף בסדרה שבה אני מציג לכם את יומן המעבדה שאני מבצע באתר שלי שמוכר קורס אלקטרוני בנושא חשיבה המצאתית. הפעם אתאר לכם ניסוי שערכתי במשלוח מייל בודד לכל הרשימה. המאמר השני, של אילן זיו, הוא השני בסדרה שלו שעוסקת באתרי נישה.

אני מאחל לכולכם קריאה מהנה ומועילה!

מודעות

רב מסר - מערכת דיוור אלקטרוני ומשלוח ניוזלטרים המתקדמת בישראל. פתחו חשבון התנסות לשבועיים חינם וללא התחייבות עכשיו!

רשמו את הניוזלטר שלכם באינדקס הניוזלטרים של ישראל ותזכו בחשיפה נאה ובקישור שיקדם את אתרכם בגוגל. בדקו את האתר עכשיו - הפרסום בחינם!

יומן מעבדת השיפורים של אתר start2think.com פרק שלישי: ניסוי בתוכנית שותפים של גורו אינטנרט, שינויים נוספים בדף החליבה.

תקציר הפרקים הקודמים:

בשני הפרקים הראשונים ספרתי לכם על הניסוי שערכתי ובו החלפתי את דף המכירה בדף חליבה שמטרתו "לשאוב" את פרטי המבקרים לפני שמציגים להם את המוצר למכירה. בדקתי גרסה אחת של דף חליבה שלא היתה מוצלחת במיוחד ולאחר מכן ערכתי בו מספר שינויים שהעלו את יחס ההמרה שלו באופן משמעותי ביותר. (מדף הארכיב של הניוזלטר תוכלו להגיע לגיליונות הקודמים המתארים את תחילת הניסוי)

ניגש לפרק השלישי של היומן:

אני מניח שרבים מכם זוכרים את הכנס של גורו האינטרנט, ארמנד מורין, בו השתתפתי לפני מספר חודשים. ובכן לפני כחודש תפס אותי מייל ממנו ובו הוא מספר על מוצר חדש, סודי, שהוא משיק בתאריך 27 לאוגוסט 2009. ואשר יימכר במשך שבוע בלבד לאחר תאריך ההשקה.

כדי להדגיש את חשיבות התאריך בכל העניין המוצר החדש אף נמכר מהדומיין www.8272009.com. "מדוע כל זה קשור למעבדה שלי?" אתם ודאי שואלים. הנה ההסבר: קיבלתי את המייל כמי שנמצא ברשימת התפוצה של תוכנית השותפים של ארמנד מורין. המייל סיפר על תוכנית ההשקה של המוצר ללא כל פרט לגבי המוצר עצמו חוץ מהטקסט הרגיל של הגורואים שהמוצר הזה ייצור לא פחות ממהפכה וכו וכו..

שתי נקודות צדו את עיני:

1. כחלק ממאמצי השיווק שלו ארמנד הציע סדרה של סרטוני וידאו חינמיים לחלוטין שכל אחד מהם יהיה באוויר 48 שעות בדיוק ואשר מציעים תוכן איכותי בנושאים שונים של שיווק באינטרנט (שימו לב לשימוש המסיבי שהגורואים עושים בהצעות לזמן מוגבל - נדירות היא כלי שיווקי חזק מאוד). התפיסה השיווקית מאחורי סדרת הסרטונים האלה היה שהשותפים רק צריכים לשלוח את הנמענים שלהם לסדרת הסרטונים וארמנד כבר ימשיך משם את עבודת השיווק.

2. העמלה שהוצעה לשותפים על כל לקוח שרוכש את המוצר או השירות הסודי הוא 175 דולר לחודש!

צפיתי בסרטון הראשון בסדרה וראיתי שהוא אכן היה מעניין מאוד. בסרטון ארמנד הציע דרך מסוימת לפרסום ב YouTube שלא הכרתי (באחד הגיליונות הבאים אספר לכם עליה).

לאחר שנוכחתי באיכות הסרטון החל להתגבש רעיון במוחי. חשבתי שיהיה מעניין במסגרת המעבדה שלי לשלוח מייל לכל רשימת התפוצה הותיקה שלי שמונה כ 14,000 נמענים שהתעניינו בחשיבה המצאתית ולעניין אותם בסדרת סרטוני הוידאו. הרעיון היה לא להציע להם את המוצר "הסודי" עצמו אלא רק לצפות בסדרה החינמית.

אומנם הנמענים ברשימה שלי מתעניינים בחשיבה המצאתית ולא בשיווק באינטרנט, אבל כל מי שממציא משהו זקוק גם לערוץ לשווק אותו (לפחות כך שכנעתי את עצמי). אבל הסיבה העיקרית ששכנעה אותי לבצע את המשלוח הייתה האיכות של הסרטונים של ארמנד. חשבתי שרבים אכן יפיקו תועלת מהצפייה בהם.

חשבתי שאם ארבעה אנשים בלבד מתוך ה 15,000 שנמצאים ברשימה ירשמו לתכנית של ארמנד מורין אני אוכל לזכות בהכנסה של 700 דולר לחודש - כתוצאה ממשלוח מייל בודד - לא רע. ואם עשרה יירשמו - תעשו אתם את החישוב. אגב, הפעם האחרונה שבצעתי דיוור לרשימה הזו היה לפני כשנתיים וחצי.

נגשתי מייד למלאכה.

ניסחתי מייל ובו ראשית התנצלות על כך של כתבתי כל כך הרבה זמן. ספרתי להם שמאז שכתבתי לאחרונה עברתי להתעניין מאוד בנושא של שיווק באינטרנט שגם הוא דורש מידה לא מועטה של יצירתיות וכמובן נחוץ כדי לשווק את המוצרים או השירותים שהם תוצאה של חשיבה המצאתית. לאחר מכן סיפרתי על הכנס של ארמנד מורין שבו השתתפתי ועל המוצר החדש והסודי שלו. לבסוף הצבתי את קישור האפיליאט שלי לסדרת סרטי הוידאו החינמיים שלו.

ושיגרתי את המייל ל 14,00 נמענים מכל רחבי העולם.

בתך דקות ספורות החלו להגיע אלי תגובות. אדם אחד אמר שקפץ מהכיסא מרוב שמחה כשראה שהגיע מייל נוסף ממני לאחר כל כך הרבה זמן לעומת תגובה אחרת קצת פחות אוהדת למייל הזה. אבל מה שעניין אותי לא היו הבודדים שהגיבו אלא מה תהיה ההיענות לקישור האפיליאייט שלי.

ובכן מה אתם מעדיפים תחילה את החדשות הטובות או הרעות?

אז נתחיל בחדשות הטובות: ההיענות למייל הפתיעה אותי מאוד. אחוז הפתיחה שלו הגיע ל 30 אחוז - כלומר קרוב ל 3500 איש פתחו את המייל (כ 3000 מיילים חזרו). זה אחוז יפה למייל שנשלח לאחר שנתיים וחצי. מעל 1200 איש לחצו על הקישור שהזמין אותם לצפות בסדרת סרטי הווידאו.

אחוזי ההיענות האלה מעידים שאכן הנושא של שיווק באינטרנט מעניין רבים מהרשימה, וכן שאני עדיין זוכה לאמון רב מהם. אגב, האמון הרב שאתם זוכים בו הוא אחת התועלות המשמעותיות ביותר של פרסום ניולזטר וניהול רשימות תפוצה - לאחר שאתם רוכשים את אמונם של הנמענים הם יעשו כל מה שתגידו להם. . .. בכל אופן חשבתי שמתוך ה 1200 איש שהגיעו לסדרת הסרטים של ארמנד בהחלט עשויים להימצא 4-5 שירשמו למוצר הסודי שלו (ויזכו אותי בעמלה חודשית חביבה).

תאריך השקת המוצר הגיע. המוצר הסודי הזה התברר כתוכנית מנטורינג שבה כל משתתף זוכה בהדרכה צמודה של אנשי הצוות של ארמנד וגם בהדרכה ישירה שלו עצמו. עלות התכנית כ 500 דולר לחודש ומסכום זה ארמנד משלם לשותפים שלו שסייעו לו למכור את התכנית עמלה 175 דולר לחודש.

נעבור לחדשות הפחות טובות. לכל שותף יש חשבון במערכת השותפים שבו אפשר לבדוק את הסטטיסטיקות - כמה קליקים יצר כל שותף וכמה מכירות. ובכן לאחר שראיתי שהקישור שלי זוכה להיענות גבוהה ומעל 1200 אנשים היו אמורים להגיע לאתר השקת המוצר נכנסתי לחשבון האפיליאייט שלי וגיליתי שם שנרשמו. . .3 קליקים שמקורים בקישור שלי.

הנחתי שמדובר בתקלה טכנית ופניתי למרכז התמיכה. התשובה היתה שיש למתין עד 24 שעות לעדכון התוצאות. אכן חיכיתי בסבלנות ויום למחרת בדקתי שוב את הסטטיסטיקות שלי - ושוב מצאתי את אותם שלושה קליקים בודדים. פניתי שוב לתמיכה אך לא זכיתי לקבל תשובה עד היום.

אני לא חושב שתכנית האפיליאייט הזו היתה רמאות. אני נוטה להאמין שהם נתקלו בבעיה טכנית כל שהי ולמעשה ההקלקות של חלק מהשותפים לא נקלטו. בכל אופן החלטתי לעזוב את העניין ולא להתעקש להבין מה קרה. אחרי הכל הניסוי עצמו היה המטרה העיקרית שלי.

בכל זאת היו לדיוור שלי כמה תוצאות טובות: מכיון שהמייל הכיל גם קישורים רגילים גם למוצרים שלי הוא יצר מכירות של כ 500 דולר. פיצוי כל שהו על עוגמת הנפש. בנוסף המייל הזה הוכיח לי שהרשימה שלי עדיין חיה ונושמת ושיש לי את האפשרות להפנות מעל 1000 איש לדף אינטרנט מסוים אם אני מליץ עליו.

בגליון הבא אספר לכם על המשך הניסויים בדף החליבה בהם אני בודק השפעה של תמונה מסוימת על יחס ההמרה. ואולי על עוד דיוורים מיוחדים לרשימת התפוצה שלי.

בזכות המיקוד 2 - בניית אתר נישה מוכוון מטרה / אילן זיו

שלום לכולם,

לכל מי שפספס את הניוזלטר הקודם של רוני, שמי אילן זיו, אני מומחה לבניית אתרים ושיווק באינטרנט העוסק במתן שירות וייעוץ לחברות מסחריות ובבנייה ותפעול של אתרי נישה ממוקדים במגוון תחומים. אתם יכולים לקרוא עוד עלי ועל שירותי באתר שלי, Internet Marketing Professional

במאמר הקודם עסקנו בהגדרת אתר נישה וביתרונות הייחודיים שיש לו בעיקר עבור עסקים קטנים ובינוניים עם משאבים מוגבלים. ניסיתי להסביר ולהדגים כיצד בזכות ההתמקדות סביב מוצר או שירות ספציפי ניתן לייצר נכס אינטרנטי אשר מניב אחוזי המרה גבוהים בהרבה מהמקובל בשוק (לעתים למעלה מעשרה אחוזים!).

אגב, חבר טוב שלי שקרא את המאמר היטיב למצות את הערך המוסף של אתרי נישה - "אני", הוא אמר, "הבנתי את הקונספט מזמן, אני בחיים לא קונה פלאפל במקום המוכר גם שווארמה. . .".

במאמר הנוכחי אנסה להסביר מהי נישה טובה וחשוב יותר, כיצד בוחרים את הנישה הנכונה עבור העסק שלכם.

מהי נישה טובה?

באינטרנט, נישה היא למעשה שרשרת חיפוש. אנחנו מחפשים צירוף מילות מפתח שסביבו ישתלם לנו להקים אתר נושא ממוקד. מה הופך שרשרת חיפוש לראויה לאתר נישה? לפניכם מספר כללי אצבע שעשויים להועיל:

נפח חיפוש - זהו כלל האצבע הפשוט ביותר. כדי שיהיה לכם כדאי לבנות אתר נישה אתם צריכים לוודא שמספיק אנשים מחפשים את שרשרת החיפוש שסביבה אתם עומדים לבנות אתר. מהו נפח מספיק? עליכם לשאול את עצמכם מהו יעד המכירות של המוצר או השירות אשר אם יושג, תוחזר ההשקעה שלכם באתר הנישה (ROI).

בשלב הבא חשבו מהי כמות התנועה שאתם צריכים באתר כדי לעמוד ביעד המכירות שהצבתם לכם בהינתן יחס המרה סביר של כ - 5% (זהו יחס המרה לא מאד גבוה כשמדובר באתרי נישה). אם התנועה המינימאלית שהאתר שלכם זקוק לו, כדי לעמוד ביעד שלכם היא פחות ממחצית נפח החיפוש החודשי בגוגל סימן שאתם בכיוון. למה מחצית נפח החיפוש בגוגל? מכיוון שלא כל המחפשים בגוגל ינחתו בסופו של דבר באתר שלכם אבל אם תבנו אתר נישה טוב, סביר להניח שדי בקלות תגיעו לכמות התנועה הזאת.

אגב, למי שלא יודע, גוגל נותן קני מידה לנפחי חיפוש בכלי מילות המפתח שלו. שם תוכלו להקיש כל צירוף מילים ולראות כמה אנשים מחפשים אותו בממוצע חודשי.

כוונת קנייה ברורה - צירוף מילות מפתח טוב מעיד על הסתברות גבוהה שמי שמקיש אותו מעוניין לרכוש שירות או מוצר ספציפי. נבחן דוגמא, האם "שעוני יוקרה גברים" הוא צירוף המעיד על כוונת קנייה של מוצר ספציפי? לדעתי התשובה היא כן. כוונת החיפוש הזאת מעידה רבות על רצונו הברור של המחפש במוצר בעלי מאפיינים ברורים. סביר להניח שהמחפשים את צירוף מילות המפתח הנ"ל מעוניינים לרכוש שעון ממותג בעל שם בתחום.

להבדיל, "שעוני גברים" הוא צירוף מילים סתום בהרבה. יכול להיות שכוונת המחפש היא לשעוני צלילה, לשעונים זולים או לשעונים יקרים, אין לדעת. כדי לענות היטב על שרשרת החיפוש "שעוני גברים" נצטרך לבנות אתר עם מגוון מאד רחב של שעונים שלא יוכל להיחשב אתר נישה.

חשוב - אינני אומר שאין ערך בשרשרת החיפוש "שעוני גברים". אני בסך הכל טוען שאין היא מועמדת ראויה לאתר נישה ממוקד.

רמת תחרות - רמת תחרות הנו מדד אמביוולנטי שכן רמת תחרות נמוכה אומנם עשויה להעיד על הזדמנות אך גם עשויה להעיד על נישה לא אפקטיבית שאיש לא מעוניין בה. הכלל שאני מציע לכם הוא פשוט. חפשו נישה עם תחרות ערה אך ללא אתרי נישה מתחרים אשר "תוקפים" באופן טוב ומלא את שרשרת החיפוש שלכם. אם ישנם כבר מספר אתרים כאלה, כדאי לכם לשקול לחפש נישה אחרת.
מהי תחרות ערה? קיימים מספר מדדים, הפשוט שבהם הוא כמות המפרסמים בגוגל. ודאו שיש לפחות כמה מודעות של מפרסמים בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל. זהו מדד פשוט ואמין. הוא מראה לנו שלמספר עסקים שווה לשלם עבור תנועה שמקורה בצירוף מילות המפתח המדובר. זוהי אינדיקציה שכנראה אינכם טועים ואכן מדובר בנישה פוריה.

ערך מוסף ללקוחות - זהו אולי הכלל החשוב ביותר וגם הקשה ביותר לבדיקה. עליכם לשאול את עצמכם שוב ושוב, האם לאתר נושא סביב שרשרת החיפוש שלכם יש ערך מוסף לקהל היעד שלכם. רבים טועים לחשוב שהערך העיקרי באתר נישה הוא קידום קל יותר בגוגל. זו לא הסיבה העיקרית לבנות אתר נישה. הענקת חווית משתמש איכותית יותר ללקוחות שלכם היא הסיבה האמיתית.

עליכם לשאול את עצמכם האם הלקוחות שלכם יעריכו את המאמץ והמיקוד או שמה יראו בו טרחה מיותרת. האם יש ערך בבניית אתר עבור "שמיכות פוך"? אני בטוח שאם אני הייתי מחפש לקנות שמיכת פוך הייתי שמח למצוא אתר מתמחה ובו הסברים מלאים על הרמות השונות של שמיכות הפוך וכן מגוון רחב של מחירים ומוצרים העונים להגדרה שמיכות פוך.

זכרו, המיקוד לא נועד לעזור לכם, אלא להעניק ללקוחות שלכם שירות טוב יותר.

מציאת הנישה הנכונה לעסק שלכם

לאחר שהבנו מהי נישה טובה, ננסה לבדוק מהי נישה טובה עבור העסק שלכם. חשוב שלא תקפצו ותבנו אתר לנישה הראשונה שלדעתכם עומדת במבחן כללי האצבע שהצעתי. זכרו, אתר נישה הוא אתר לכל דבר. הוא דורש תחזוקה, תפעול, עדכון וקידום. חשוב שתשקיעו בנישה שמתאימה לעסק שלכם.

לכל עסק יש כישורי ליבה. כישורי הליבה הן אותן תכונות, נכסים, ידע ומומחיות אשר מהווים את מרכז הכובד של העסק ובו מצויים יתרונותיו התחרותיים. כל עסק, בין עם חברת ענק או עוסק יחיד צריך להיות מודע לכישורי הליבה שלו ולוודא שאסטרטגיית השיווק שלו מבוססת עליהם.

כישורי הליבה של העסק שלכם הם התשובות לשאלות הבאות:

מה המומחיות של העסק שלכם? אם אתם נגריה, האם אתם מתמחים במתן פתרונות יוקרה ברמת גימור גבוהה ללקוחות פרטיים או שמה אתם מתמקדים בייצור המוני, אמין וזול של פתרונות אחסון לשוק הפרטי?

מה מייחד את העסק שלכם מהמתחרים שלכם, מה הם היתרונות הייחודיים שלכם? האם זו רשת ההפצה שלכם? האם זה הידע הטכני שלכם? האם זה הגישה לחומר גלם זול?
מדוע אנחנו מתעסקים בכישורי ליבה במאמר על אתרי נישה? מכיוון שאתר הנישה שלכם צריך להימצא בתחום כישורי הליבה של העסק שלכם.

אולי אצליח להסביר זאת טוב יותר בדוגמא הפוכה. את חלק מאתרי הנישה שלי בניתי עוד לפני שהיה לי שותף נותן שירות בתחום הספציפי. למשל את אתר ניתוחי האף בניו יורק  העלתי לרשת לפני מספר חודשים בלי שיהיה לי שותף אשר יענה ללקוחות שהתחילו לפנות אלי באמצעות האתר. רק לאחר שהאתר הושק התחלתי לחפש את השותף המתאים ביותר לעבוד עמו. את מי חיפשתי? מנתח שהינו מומחה בעל שם לניתוחי אף בעיר ניו יורק. האם הוא עוסק רק בניתוחי אף? לא ולא. הוא עוסק גם במתיחות פנים, ניתוחי חזה ועוד. אולם בתחום הספציפי הזה הוא מומחה בעל שם עולמי עם ניסיון של אלפי ניתוחים ושותף טבעי לאתר שמתמחה אך ורק בניתוחי אף.

עליכם לשאול את עצמכם, מהו התחום, השירות או המוצר שבו העסק שלכם הוא מוביל טבעי. מהו התחום שבו אסור לכם לתת למתחרים שלכם אפשרות לעקוף אתכם. מכיוון שאנחנו מדברים על שיווק נישתי באינטרנט, עליכם לשאול את עצמיכם עבור איזה מילות חיפוש אתם חייבים להופיע בגוגל לפני המתחרים שלכם. לא משנה האם מדובר ב"שיעורי יוגה רמת גן" או טיולי נוצרים לישראל. אם יש לכם תשובה ברורה לשאלה הזאת כנראה שיש לכם נושא אפשרי לאתר נישה ייחודי.

אגב, גם אם אתם עצמאיים או יזמי אינטרנט המעוניינים לבנות אתר בתחום מסוים, נושא כישורי הליבה צריך להוביל אתכם. בחרו תחום שקרוב ללבכם, מבחינת כישורים ועניין. גם אם אתם חושבים שקיימת הזדמנות חסרת תקדים בתחום ביטוחי הבריאות לחיות מחמד, אל תבנו אתר בנושא אלא אם הנכם חושבים שהנושא באמת מעניין אתכם ושיש לכם יכולת ייחודית לתרום לתחום.

זהו זה להפעם, לתגובות ופניות בנוגע למאמר ו/או השירותים שלי אתם מוזמנים לבקר באתר  - Internet Marketing Professional

אז עד לפעם הבאה, להתראות.


תודה לאילן!, להתראות בגיליון הבא

אל תוותרו על לימוד מסודר של מקצועות השיווק באינטרנט ותוכלו לבנות לכם אימפריות שיווקיות -

לחצו כאן כדי ללמוד עוד על הקורסים שמציע בית ספר רב מסר

אני שב ומזכיר לכם לבקר באתר השירות של רב מסר ולהירשם להדגמה. אתם גם מוזמנים לקרוא על החוק החדש נגד דואר זבל וכיצד מערכת רב מסר תסייע לכם לעבור אותו בשלום.

וכמובן אם אתם מפרסמים ניוזלטר אל תוותרו על החשיפה שיוכל לזכות לה באתר הניוזלטר של ישראל. הוסיפו את הניוזלטר שלכם עכשיו לאתר!

להתראות בחודש הבא,

סודות השיווק באינטרנט
מערכת רב מסר לדיוור אלקטרוני והפצת ניוזלטר
קורסים בשיווק באינטרנט
פרסמו את הניוזלטר שלכם באינדקס הניוזלטרים של ישראל
חשיבה המצאתית


כל הזכויות שמורות © 2004 - 2007