הרשמו לניוזלטר שלי ותקבלו כל חודש בדואר אלקטרוני מהדורה עשירה במידע חם ובטיפים שיסייעו לכם לקדם את עסקיכם ברשת.
email:
שם:
לעולם לא אשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלכם חוץ
מאשר לצורך משלוח הניוזלטר שלי!


שיווק באינטרנט - הספר

   

סודות השיווק באינטרנט, גיליון מספר 58

שלום לכולם,

סוף סוף מסתיימים החגים. לבעלי ילדים (שעיקר עיסוקם באינטרנט) החגים הם עבודה וימי העבודה הם ימי חופש.

המהדורה הראשונה של הספר "שיווק באינטרנט" אזלה ובימים אלה אנחנו מסיימים את הכתיבה של המהדורה השנייה. הספר החדש יהיה נרחב יותר וממעמיק יותר וכמובן יכלול נושאים שעוד לא ידענו על קיומם לפני 5 שנים כמו שיווק במדיה חברתית. לקראת כתיבת המהדורה החדשה, בפעם הראשונה לאחר מספר שנים, קראתי שוב את המהדורה הקודמת ואני מוכרח לומר לכם שמעט הופתעתי. . .

הופתעתי מכך שחלק גדול מאוד ממה שנכתב לפני יותר מ 5 שנים התברר כרלוונטי גם כיום. מתברר שהרשת יכולה לעבור תהפוכות, לצמוח, להשתנות אבל דבר אחד לא משתנה:

אופי האדם.

וכאשר הגורם הזה עומד לנגד עינכם בבניית המערכת השיווקית שלכם תוכלו לבנות מערכת יציבה ומצליחה שתדרוש מעט תחזוקה ושינויים אפילו לנוכח אופייה הסוער של הרשת.

וגם היום אחד המרכיבים היסודיים של מערכת שיווקית הוא היכולת לשכנע באמצעות טקסט: היכולת לחדור לראשו של המבקר באתר ולענות לו על שאלותיו עוד לפני שהוא חשב לשאול אותן. הטקסט מספק מידע, יוצר אמון וחיבור רגשי ולבסוף עסקאות.

רוצים ללמוד ליצור יותר עסקאות מכל סוג?

בואו למחזור השלישי של הקורס כתיבה שיווקית שמתחיל עוד שבוע וחצי ביום חמישי 22 באוקטובר

בית ספר רב מסר ללימוד מקצועות השיווק באינטרנט מציע קורס ממוקד ומעשי - שלושה מפגשים בני שלוש שעות שעוסקים בנושא אחד: איך להפוך את האתר שלכם למערכת מכירות משומנת. המרצים שחר לארי קופירייטר מומחה שכותב לאתרים רבים ואנוכי.

צרו קשר עכשיו עם מנטור בטלפון 03-5291888 והבטיחו את מקומכם בקורס. המחזורים הקודמים התמלאו לפחות שבוע לפני תחילת הקורס וכך אנחנו צופים שיקרה גם הפעם.

כאן תמצאו מידע נוסף על הקורס החשוב הזה

מה בגיליון הנוכחי:

מאמר שלי הניתן כמצגת וידאו על המשך הניסויים שאני עורך באתר של start2think והפעם - כיצד השפיע פריט גרפי שהוספתי באתר על יחס ההמרה - התוצאות מפתיעות

הקישור הזה יוביל אתכם לצפייה במצגת

אני שמח לארח בגיליון הזה כותב חדש: אורי ששון. אורי הוא מומחה לוידאו באינטרנט. אחת היצירות של אורי היא סדרת סרטי וידאו אינטרנטית שזכתה לקהל מעריצים בכל רחבי העולם ואף זכתה בפרסים: הסדרה, ששמה PAPADIZI, בה השתתף השחקן מנשה נוי היא הראשונה בעולם ככל הידוע שעשתה את המסלול מהאינטרנט לטלוויזיה (היא נקנתה בידי YES) כיום אורי מעניק לחברות שירותים של יצירת סרטי וידאו שיווקיים וכאלה שמצליחים ליצור סביבם עניין, באאז והפצה ויראלית. המאמר של אורי יציג לכם 12 טיפים לשילוב וידאו במערכת השיווקית שלכם.

המאמר של אורי עוסק בהפקה של סרטי וידאו ובשילובם הנכון באתרי אינטרנט.

אני מאחל לכולכם צפייה וקריאה מהנה ומועילה!

יומן מעבדת השיפורים של אתר start2think.com פרק רביעי: כיצד משפיע אובייקט גרפי על יחס ההמרה.

לחצו על התמונה כדי לצפות עכשיו בסירטון:




המדריך המקוצר לוידיאו באתר
12 טיפים שיסייעו לכם להפוך לחובבי וידיאו מושבעים

אני מאמין בוידיאו באינטרנט. יש לי טיעון אחד חשוב, ברמת המידע: "סרטון וידיאו שווה לאלף דפי אינטרנט". לטעמי האישי, את מה שלא תצליחו לומר בדף הנחיתה, הוידיאו ישפר וישכלל. סרטון הוידיאו הוא המתווך המושלם בין האתר לגולש. הוא קליט, ידידותי ומדבר בגובה העיניים. יוצר קשר במהירות ומאפשר להעביר מקסימום מסרים במינימום זמן. ניסיתי לקבץ מספרי כללי יסוד שיסייעו לכל אחד ליצור סרטון וידאו ולהעלות אותו לאתר. אם באופן עצמאי או באמצעות סיוע של חברת הפקה או עורך תוכן וידיאו. אלו הם קווים מנחים שמלווים אותי כבוגר לימודי קולנוע וטלוויזיה. משולב בידע המעשי שלי כמנהל קריאטיב וכבמאי ועורך תוכן של סרטוני פרסום לטלוויזיה וסרטונים ויראליים שהופצו ברשת. יצרתי מסעות פרסום עבור לקוחות ישראלים ובינלאומיים בכל המדיות. עבדתי בכל מסגרת תקציב. מסרטוני גרילה במחיר של שרוכי נעליים ועד לסרטוני פרסום מורכבים ויקרים שהופקו בארץ ובחו"ל וזכו בפרסים.

אורי ששון, במאי ועורך תוכן, יוצר הסדרה הויראלית PAPADIZI ששודרה באתר YOUTUBE, נמכרה והופקה לשידור בגרסת טלוויזיה עבור ערוץ הלוויין YES.
מתמחה בייעוץ , פיתוח, קידום ושיווק של פתרונות וידיאו באינטרנט.

הבלוג של אורי ששון

1. סרטון וידיאו - סוכן מכירות חכם באתר

דמיינו את הגולש ברגע הנחיתה באתר שלכם. כמה זמן ייקח לו להשתלב באתר? האם אתם מסוגלים לשכנע אותו להישאר? יש לכם פחות מ- 30 שניות לשכנע אותו. סביר להניח שהוא יבצע סריקה מהירה ויחפש את מה שהוא צריך, אבל במידה ויתקל בעיצוב ממשק מסורבל, או במידע מוטעה שחורג מתוצאות החיפוש, הוא יצא מן האתר. תוך פחות משלושים שניות הפסדתם לקוח. הפסדתם קליק. זה לא משנה כמה שילמתם. בשורה התחתונה, החמצתם הזדמנות. יש לי תחושה שאני יודע על מה אתם חושבים, על המחיר. יחס ההמרה. כמה יעלה הוידיאו ואם הוא יחזיר את עצמו במונחים של מכירות. אני רוצה לכוון אתכם לסרטון מכירת רכב מאוד לא שגרתי, אבל מאוד משכנע. דמיינו את עצמכם מחליפים את סוכן המכירות הזה. צפו בסרטון ותגלו את עוצמת השכנוע של סרטון וידאו שמותאם בשפה ובסגנון להפצה ויראלית

2. סקס מוכר, אבל הומור משכנע וזכיר יותר.

פתגם סיני עממי אומר: "מי שלא יודע לחייך, שלא יפתח חנות". חייכו, שחררו את העניבה, הרפו את שרירי הפנים, תנו למסר לעבור בקלילות. גם אם החלטתם שאתם מעוניינים בסרטוני מכירה ישירים, חפשו פריזנטור/פריזנטורית שמייצגים את הערכים של החברה/אתר ומקרינים חיוניות, בטחון עצמי והומור. אם קהל היעד שלכם הן אמהות בהריון, חפשו פריזנטורית, אמא בהריון. היא תעורר הזדהות בקרב קהל היעד. אם האתר שלכם פונה לקהל משכיל ומבוגר, חפשו את השחקן המתאים ברמת הגיל והאישיות. הומור מוכר, אבל זה לא אומר שהסרטון שלכם יראה כמו מופע סטנד אפ. זו לא הכוונה. חיוך קטן בזווית הפה, מסר פשוט וקליט המועבר בחן ובאלגנטיות יכול לסייע לכם למכור יותר. תשאירו את הרצינות למהדורות החדשות והתמקדו בדרך הטובה ביותר שתסייע לכם למכור את האתר, המוצר או השרות.

3. אל תצאו לדרך בלי רעיון

כשאנשי השיווק של אפל החליטו להפיק סדרת סרטונים ויראליים, הם יצרו דימוי של שני אנשים. מחשב- Mac שמיוצג על ידי צעיר, עדכני, חצוף ושובב ומחשב- PC שמיוצג על ידי מבוגר, משעמם, טרחני ומגושם. הרעיון היה כל כך פשוט שגם אתם הייתם יכולים לחשוב על פתרון כזה. זה לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים כוונו לרעיון פשוט שיסייע לכם לשכנע את הגולש. לדוגמא, חברה העוסקת במתן שירותי תמיכה למנהלי רשתות, מוכרת בסופו של דבר שקט נפשי. אל תייגעו את הגולש בנתונים טכניים מסורבלים. את כל נתוני התמיכה אתם יכולים להציג באתר החברה. נסו להמחיש זאת, ספרו את הסיפור של השירות. בתקציב קטן, ניתן לצלם סרטון של מנהל רשתות שמאבד עשתונות, צורח ויוצא משליטה בגלל תקלות ברשת ומרסק מחשב עם פטיש. כותרת שקטה: תציג את החברה שלכם ותבטיח ללקוח: שקט נפשי. קחו 5 לקוחות, צלמו אותם בסביבה רגועה, יושבים על כורסה תלויה או ערסל ומפרגנים לשירות שלכם. תמחישו ללקוחות את המוצר, אל תסתפקו במלים. חפשו רעיון, קונספט, צורת חשיבה מקורית שתדגיש את הייחוד והבידול של החברה שלכם. הרשת מלאה בסרטוני ראשים מדברים ש"טוחנים" טקסטים בלי הפסקה. תשאלו את עצמכם, אם אתם הייתם זוכרים סרטון משעמם שלא מדבר אליכם. הקישור הזה יוביל אתכם לסרטונים של חברת אפל.

4. הפקה עצמית או חברת הפקה?

אם יש לכם רעיון פשוט, גם אתם יכולים להפיק אותו. השאלה מה תרצו להשיג באמצעות הסרטון? אם הסרטון נועד להציג עדויות של עובדי החברה, ברמה הפשוטה והבסיסית ביותר, אפשר להסתפק בהפקה עצמית. כל מצלמה ביתית באיכות טובה תעשה את העבודה. אם החלטתם לבחור בכיוון הזה, תכתבו את הטקסט לפני כן, הדפיסו אותו על נייר A-3 הצמידו אותו לצידי המצלמה באופן כזה שיראה כאילו אתם מסתכלים אל המצלמה, והקריאו ממנו. ערכו מספר חזרות ורק אז צאו לצלם. התחושה שתתקבל היא, שאתם שולטים בחומר. הקפידו לצלם את הסרטון ביחידת צילום אחת, באורך שלא יעלה על 2 דקות. כך תחסכו את הוצאות העריכה. רוצים לכסות את עצמכם? צלמו במספר גדלים ותוכלו לערוך את הסרטון. חשוב מאוד לצלם בעזרת חצובה, הצילום יצא נקי ומוקפד. מצלמת וידאו מגיבה לתאורה נמוכה בתוצאת צילום באיכות ירודה. במחיר צנוע מאוד תוכלו לשכור תאורה שתעניק לסרטון שלכם מראה איכותי יותר. אם החלטתם לבחור בחברת הפקה, אל תצאו לדרך בלי תסריט ותקציב מוגדר מראש. רוב חברות ההפקה שמבטיחות סרטון וידאו בתקציב של סרט חתונה, לא בהכרח יעמדו ביעדים שתציבו. אופציה שלישית המהווה פתרון ביניים, היא לשכור שירותים של עורך תוכן המתמחה בוידיאו. הוא יאפשר לכם ליהנות מליווי מקצועי צמוד ויבטיח שתקבלו סרטון המותאם לתקציב וליעדים שלכם.

5. אפשר לקבל דוגמית?

האם תוכלו לדמיין איך יראה הסרטון שלכם לפני שצילמתם אותו? כן, בודאי. באתר YOUTUBE תמצאו כל סרטון בכל סגנון. ספריה בת מיליוני סרטונים תאפשר לכם להגיע להחלטה איזה סגנון מועדף עליכם. סרטונים ויראליים, מסך לבן, GREEN SCREEN, אנימציה, ראשים מדברים, סרטי כותרות, וידאו קליפים, סרטוני פרסום דלי תקציב, אפקטים מיוחדים ועוד. המלצה: חפשו מבין הסרטונים באתר YOUTUBE באמצעות מילות חיפוש רלוונטיות, סרטון שאתם אוהבים ואשר יסייע לכם לתקשר עם חברת ההפקה. לחילופין אתם יכולים להציב את הדרישה בפני חברת ההפקה. לבצע עבורכם תחקיר באתר YOUTUBE ולהגיע עם דוגמאות (REFERENCE) של סרטונים בסגנון שאתם מעוניינים. מניסיון, זה יכול לחסוך אי הבנות ולחדד את הכיוון אליו אתם מעוניינים להגיע.

6. לפעמים הלקוח יותר חכם מהמוצר

תחשבו מהזווית של הגולש/לקוח. דמיינו מה ירצה לראות בסרטון? אם אתם חברה שמתמחה בשיווק ציוד רפואי, איזה תשובות הלקוח היה רוצה לקבל בסרטון? שלבו בחשיבה את בעלי התפקידים הרלוונטיים, מהר מאוד תגלו שיש להם יכולת להציע כיווני חשיבה ממוקדים. האם הסבר טרחני ומיובש יקדם את המכירה? מי אמור למכור את הציוד? רופא אמין ורציני, או שחקן מקצועי? מה הוא אורך הסרטון המומלץ? רצוי להגיע לאורך של 1-2 דקות. אל תתפשרו על פתרון שאתם עשויים לשלם עליו ביוקר בהמשך. הנייר סובל הכול, אבל בסרטון וידאו כל הטעויות נחשפות וגלויות לעיני כל. היעזרו בלקוחות פוטנציאלים ובצעו תחקיר מקדים, העצות שתקבלו יכולות להניב צורת חשיבה שתסייע לכם ליצור ולהפיק סרטון אפקטיבי שמדבר בגובה העיניים.

7. בלי רשימות מכולת בבקשה

השתדלו לא למלא את הסרטון ברשימת פרטים ועובדות שנראית ונשמעת כמו רשימת מכולת. הגולש יאבד עניין מהר מאוד. התמקדו בנושא אחד, מטרה אחד, כיוון אחד מוגדר. כשאנשי השיווק של חברת DOVE רצו לבלוט מול המתחרים הם יצאו נגד תעשיית היופי שמשחיתה את אידיאל היופי הנשי והתמקדו בנושא אחד. בטחון עצמי. הן הציעו לנשים כיוון חשיבה שונה, כזה המשמר את היופי האמיתי. הם יצרו הזדהות של נשים שצפו בסרטון אשר חשף בטכניקת צילום ייחודית את המחיר הנורא שאישה משלמת כדי להיות יפה. קישור לצפייה בסרטון.

7. בלי רשימות מכולת בבקשה

השתדלו לא למלא את הסרטון ברשימת פרטים ועובדות שנראית ונשמעת כמו רשימת מכולת. הגולש יאבד עניין מהר מאוד. התמקדו בנושא אחד, מטרה אחד, כיוון אחד מוגדר. כשאנשי השיווק של חברת DOVE רצו לבלוט מול המתחרים הם יצאו  נגד תעשיית היופי שמשחיתה את אידיאל היופי הנשי והתמקדו בנושא אחד. בטחון עצמי. הן הציעו לנשים כיוון חשיבה שונה, כזה המשמר את היופי האמיתי. הם יצרו הזדהות של נשים שצפו בסרטון אשר חשף בטכניקת צילום ייחודית את המחיר הנורא שאישה משלמת כדי להיות יפה. קישור לצפייה בסרטון.

8. סדרת סרטונים או סרטון בודד?

אני מאמין בסדרת סרטונים על פני סרטון בודד. זו לא שאלה של בחירה בין כמות לאיכות. אם החלטתם להציב את הסרטונים באתר, תגלו שפיזור הסרטונים בדפי אינטרנט נפרדים משפיע על זמן השהייה של הגולש בסעיף: TIME ON SITE ומונע -BOUNCE RATE. אם החלטתם לבחור בפיתוח של סרטון וידיאו אחד, תגלו שתהליך פיתוח סדרת סרטונים, לא יהיה יקר יותר בהרבה. לדוגמא, ביום צילום בטכניקת מסך GREEN SCREEN תוכלו לייצר כ- 7-5 סרטונים קצרים באורך של דקה. אסטרטגית, אם תבחנו את כמות הנושאים שיש לכם להציג באתר, תמצאו שרצוי ואפילו כדי ליצור מספר סרטונים.

יבואן רכב יכול להציג בסרטון ראשון אשר יוצב בדף הנחיתה, סרטון קבלת פנים לגולש שנועד לבצע מהלך של רכישת אמון. בדפדוף ובהפניה מושכלת, הגולש יגיע לסרטון השני המציע לו דגם מסוים. בסרטון השלישי, הגולש יקבל הצעה ייחודית ובלעדית לרכישת רכב, בתנאים אטרקטיביים. על ידי פעולה מושכלת של פיזור הסרטונים בדפי אינטרנט נפרדים, שיפרנו את זמן השהיה של הגולש וקיבלנו דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. רוצים עוד סיבה חשובה? שיפור מדד הנוכחות הרשתית של האתר ואו החברה. אם סרטון בודד הוא סוכן מכירות חכם, מדוע שלא תציבו מספר סרטוני מכירות ברשת? באמצעות קמפיין קישור ממומן, הם רק יגדילו את הסיכויים שלכם להגיע ליותר לקוחות.

9. פחד הוא הגורם מספר אחד להצלחה.

ג'יי לנו אמר פעם שלמרות העובדה שהוא קומיקאי מנוסה מאוד, הוא לא ישן ושומר על דריכות לפני הופעה בטלוויזיה. הוא בודק את הליין-אפ בשבע עיניים ומלטש כל בדיחה במונולוג הפתיחה. אם ג'יי לנו יכול להרשות לעצמו לחשוש, גם לכם מותר. אבל אל תתנו לפחד להשתלט עליכם ולשתק אתכם. תחום הוידיאו הוא תחום מאוד לא מוכר עבור חברות שעיקר פעילותן באינטרנט. מה שמוביל לחרדת ביצוע קשה ביותר. רוב הלקוחות מחפשים את הפתרונות הפשוטים, בין היתר בגלל חשש גדול מהתוצאה הסופית. זו גם הסיבה שהרף מונח נמוך מאוד והתוצאה היא בהתאם. תוכלו להתגבר על החשש באמצעות סטוריבורד - תכנית הצילומים שלכם. סיפור הדרך הממחיש כיצד יראה הסרטון בכל אחד מן השלבים. הקפידו להתבונן בתהליך שמומחש בסטוריבורד, במסגרת ישיבת הפקה מקדימה. כך תוכלו לשפר כל היבט בתסריט שמוצג לפניכם. ככל שתגיעו לתסריט/סטוריבורד מלוטש יותר, תוכלו לשלוט בתוצאה המוגמרת ולשפר את סיכויי ההצלחה של הסרטון המוזמן.

10. איכות שידור או איכות אינטרנט?

אתר YOUTUBE מאפשר העלאת קבצי וידאו עד 2 ג'יגה בייט לסרטון ובאורך של עד 10 דקות. אבל מניסיון, יהיה לכם קשה להעלות לאתר קבצים כבדים. אפשר להעלות קבצים של 50-150 מגה בייט ובאורך של עד 2 דקות. זה לא אומר שאתם צריכים להתפשר על איכות. בסופו של דבר אם הסרטון שלכם יצולם באיכות גבוהה, גם אם תדחסו אותו ל-70 מגה בייט, עדיין תשמרו על האיכות באופן יחסי. אם אתם מתכוונים להעלות את הסרטון בסטרימינג באתר שלכם קחו בחשבון שתאלצו להסתפק בסרטון קל בנפח אחסון קטן מאוד. ולכן, חשוב מאוד לצלם באיכות גבוהה.

11. זכויות יוצרים. של מי הסרטון הזה?

הקפידו להחתים את המפיק על תצהיר המבהיר שיש לכם בעלות מוחלטת על הסרטון.
ויש לכם זכות מלאה לעשות בו כל שימוש שתרצו, בהתאם להזמנת העבודה. במידה ובסרטון שלכם משולבת מוסיקה, חשוב מאוד להנחות את המפיק, להתחייב לרכוש ולנגן מוסיקה שזכויות השימוש בה נרכשו כחוק.

12. קורס מזורז בהפצה ויראלית.

על פי נתונים שהוצגו באתר COMSCORE. במהלך חודש אוגוסט 2009  10 מיליארד סרטוני וידאו הוצגו בשרתים של GOOGLE/YOUTUBE. מה שהופך את אתר YOUTUBE כיעד מספר אחד שלכם בהקמת תשתית עצמאית להפצה ויראלית. צעד ראשון מומלץ, פיתחו חשבון באתר YOUTUBE. חשוב להדגיש, העובדה שהעלתם סרטון לאתר YOUTUBE, לא אומרת שהוא יקודם ויגיע לקהל היעד שלכם. זהו רק שלב ראשון הפותח בפניכם אין ספור אפשרויות הפצה. למה? כי אתר YOUTUBE מקושר לכל האתרים המובילים ומאפשר באמצעות ממשק פשוט וידידותי להפיץ את הסרטון שלכם ברשת.

איך זה עובד? בתחתית מסך תצוגת הסרטון באתר YOUTUBE, תמצאו כפתור SHARE. קליק אחד עליו ואתם מתחילים להפיץ את הסרטון שלכם. אתר YOUTUBE מציע פלטפורמת הפצה באתרים חברתיים, באתרי קידום לינקים ובאתרי MICRO BLOGING. חשוב מאוד לפתוח חשבונות באתרים אלו כדי שתוכלו לנווט את הסרטון שלכם אליהם. המומלצים בעיני: FACEBOOK ו-TWITTER. או בגרסה ישראלית שלו, TALKER. השילוב בין שניהם יכול להניב תוצאות אפקטיביות. באתר YOUTUBE, תוכלו לשלב פרסום באמצעות קישורים ממומנים. כך שגם האופציה הזאת יכולה לסייע לכם להגיע לקהל יעד מוגדר על פי מילות מפתח ולשלב פרסום על גבי הסרטון שלכם וגם על גבי סרטונים שתבחרו. פתחו בלוג ושלבו את הסרטון מאתר YOUTUBE בבלוג שלכם. אני ממליץ על אתר BLOGGER שמאפשר לכם "להדביק" סרטונים מאתר YOUTUBE באמצעות ממשק ידידותי ופשוט לתפעול. במידה ואתם מעוניינים לשווק את המוצרים שלכם בעולם, קיימות חברות המתמחות בהפצה רשתית של סרטונים בבלוגים. קידום עצמאי, ישרת אתכם בשלב הראשון, אבל במידה ותרצו להגיע למאות אלפי חשיפות, מומלץ לפנות לחברות מתמחות.


תודה לאורי, אגב שמתם לב לכך שגם הסרטון של דוב וגם של סוכנות מכירת המכוניות אומרים דברים דומים: "שימו לב עובדים עליכם" האם גילינו כאן תבנית של ויראליות?

להתראות בגיליון הבא

אל תוותרו על לימוד מובנה של מקצועות השיווק באינטרנט ותוכלו לבנות לכם אימפריות שיווקיות -

לחצו כאן כדי ללמוד עוד על הקורסים שמציע בית ספר רב מסר

אני שב ומזכיר לכם לבקר באתר השירות של רב מסר ולהירשם להדגמה. אתם גם מוזמנים לקרוא על החוק החדש נגד דואר זבל וכיצד מערכת רב מסר תסייע לכם לעבור אותו בשלום.

וכמובן אם אתם מפרסמים ניוזלטר אל תוותרו על החשיפה שיוכל לזכות לה באתר הניוזלטר של ישראל. הוסיפו את הניוזלטר שלכם עכשיו לאתר!

להתראות בחודש הבא,

סודות השיווק באינטרנט
מערכת רב מסר לדיוור אלקטרוני והפצת ניוזלטר
קורסים בשיווק באינטרנט
פרסמו את הניוזלטר שלכם באינדקס הניוזלטרים של ישראל
חשיבה המצאתית

כל הזכויות שמורות © 2004 - 2007