הרשמו לניוזלטר שלי ותקבלו כל חודש בדואר אלקטרוני מהדורה עשירה במידע חם ובטיפים שיסייעו לכם לקדם את עסקיכם ברשת.
email:
שם:
לעולם לא אשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלכם חוץ
מאשר לצורך משלוח הניוזלטר שלי!


שיווק באינטרנט - הספר

   

הדואר האלקטרוני – המפתח לפיתוח ושימור היחסים עם הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים

רשת האינטרנט יצרה מהפיכה בכל הקשור למערכות היחסים של חברות עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלהן. עסק שאינו מנצל את הנוכחות שלו ברשת כדי לטפח מערכת יחסים כזו עם לקוחותיו מפספס בגדול.

בואו נבחן תרחיש אינטרנטי שכיח. לקוח פוטנציאלי נחת באתר שלכם. יופי! הוא קורא את המסר שלכם ואומר לעצמו "המממ זו נשמעת הצעה מעניינת וגם המחיר סביר, אבל עכשיו סוף החודש וחשבון העובר ושב שלי עבר וישוב רק בחודש הבא. אני אחזור אליהם בעוד שבועיים כדי לבצע את הרכישה"

מי שחושב שהלקוח הפוטנציאלי יחזור לאתר שלו, כפי שקבע לעצמו, שיקום! זוכרים את האמרה העתיקה שלא ניתן לחצות את אותו נהר פעמיים? ובכן אפשר בקלות להחיל אותה על אתרי אינטרנט – (כמעט) לא ניתן להגיע לאותו אתר פעמיים. ואם נשאל את מרפי הוא ודאי ישלוף את נוסחת היחס ההפוך שלו ויומר שהסיכוי שאדם יחזור לאתר אינטרנט נמצא ביחס הפוך למידת העניין שלו באתר.

אם נחבר את העובדה שרוב האנשים אינם חוזרים לאתרים שביקרו בהם לסטטיסטיקה שקובעת שבממוצע 98% מהמבקרים באתר עוזבים אותו ללא שביצעו רכישה, נאלץ להגיע למסקנה שדף אינטרנט (לבדו) הוא מכשיר עלוב למדי להמרת מתעניינים ללקוחות.

הבעיה נעוצה בין השאר בכך שכדי לבצע החלטת רכישה על המתעניין להיחשף למסר יותר מפעם אחת. יש האומרים חמש חשיפות ויש המפליגים לעבר 7 החשיפות. כיצד אם כן נוכל לחשוף את המבקר שלנו למסר מספר פעמים אם הוא מבקר באתר ועוזב לבלי שוב.

הפתרון הוא לכידת כתובת ה email של המבקר והמשך מערכת היחסים איתו בערוץ הדואר האלקטרוני.

ההבדל בין משווקים מצליחים לכושלים הוא השימוש שהם עושים בדואר האלקטרוני. יותר מכך. שימוש נכון בדואר האלקטרוני יוצר את ההבדל בין אתר אינטרנט לבין עסק אינטרנט.

בחלק הזה של האתר אציג את תיאורית השיווק בדואר האלקטרוני תוך התמקדות בו ככלי להתנעה ושימור של מערכת יחסים עם לקוחות פוטנציאליים ועם לקוחות בפועל. נלמד כיצד לבקש את כתובת הדואר האלקטרוני מהמבקר, היכן להציג את הטופס המתאים, ובמיוחד מה לתת בתמורה.

כאשר אנשים מפקידים בידכם את כתובת הדואר האלקטרוני שלהם הן מפקידים בידכם את הנכס החשוב ביותר שלהם – הזמן שלהם. רבים כיום מהססים לפני מסירת כתובת המייל שלהם יותר מאשר לפני מסירת מספר כרטיס האשראי שלהם, ובצדק – כרטיס האשראי יגזול מהם נכס ניתן להחזרה – כסף, כתובת המייל תגזול מהם זמן – פיסת חיים שלא תשוב לעולם.

ולפני שאתם עוברים לדפים הבאים מספר אזהרות:

- לעולם אל תשלחו מייל לאנשים שלא הרשו לכם באופן מפורש לשלוח להם מייל
- לעולם אל תשתמשו במייל באופן שונה מזה שעליו הצהרתם בטופס ההרשמה שלכם
- לעולם אל תחלקו את המידע על כתובות המייל שלכם עם גוף אחר
- בכל תכתובת שלכם עם הלקוחות הציגו באופן בהיר את האופן שבו יוכלו להסיר עצמם מהרשימה
- לעולם אל תחשבו אפילו להפר אחת מהאזהרות האלה!

לעולם לעולם לעולם אל תעסקו ב דואר זבל!


הקישורים הבאים יובילו אתכם אל כל מרכיבי הידע הנחוצים לכם כדי ליצור מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים שלכם. מערכת יחסים שתוביל ליצירת מספר החשיפות הנדרש ולאמון שיוביל לבסוף להחלטת הרכישה המיוחלת.

הידע הזה יאפשר לכם להפוך את העסק שלכם מעוד אתר באינטרנט לעסק שמקיים מערכת יחסים פורייה עם הלקוחות בכוח ואם אלה שכבר רכשו ממנו.

רשימת הנושאים:

כיצד משכנעים את המבקרים באתר להפקיד בידכם את כתובת הדואר האלקטרוני שלהם


מה אפשר להציע בתמורה לכתובת דואר אלקטרוני


היכן להציג את הטופס המבקש את כתובת הדואר האלקטרוני


תלונות על Spam ומסנני דואר זבל כיצד מתמודדים איתם


כיצד מפיצים דואר אלקטרוני במספרים גדולים


האסטרטגיה השיווקית של מכירות ראשיות ומשניות


ההבדלים בין שיווק באמצעות אתר אינטרנט לשיווק באמצעות דואר אלקטרוני



כל הזכויות שמורות © 2004 - 2007