הרשמו לניוזלטר שלי ותקבלו כל חודש בדואר אלקטרוני מהדורה עשירה במידע חם ובטיפים שיסייעו לכם לקדם את עסקיכם ברשת.
email:
שם:
לעולם לא אשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלכם חוץ
מאשר לצורך משלוח הניוזלטר שלי!


שיווק באינטרנט - הספר

   

דיוור אלקטרוני - הדרך הטובה ביותר לשמור על קשר עם לקוחות!

דיוור אלקטרוני בניגוד לדיוור בדואר רגיל לא עולה כסף. זה כוחו וזו גם חולשתו: האפשרות לבצע דיוור בכמויות עצומות, ללא תשלום, ותוך היכולת להסתיר את זהות השולח, גרמה לכך שהדואר האלקטרוני הוא היום הנשא הראשי של וירוסים ניסיונות הונאה ופרסומות שלא בקשנו לראות ששוחקות את זמננו.

פה ושם אפשר כבר לשמוע ולקרוא דעות שהדיוור האלקטרוני מת כאמצעי שיווק יעיל. אין רחוק מכך מהאמת.

דיוור אלקטרוני עדיין חי ובועט...

אם תבצעו דיוור אלקטרוני תוך הקפדה על מספר כללים בסיסיים תוכלו לבנות קמפיין דיוור אלקטרוני יעיל ומערכת יחסים בריאה עם המתעניינים במוצר או בשירות שלכם ועם לקוחותיכם.

ואלה כללי הדיוור האלקטרוני הנכון:
  1. לעולם על תבצעו דיוור למי שלא ביקש לקבל מכם מידע בדואר אלקטרוני

  2. בטופס ההרשמה תבהירו למקבל מה יקבל ובאיזה תדירות. אם הדיוור שלכם מכיל פרסומת הצהירו על כך מראש. למותר לציין שעליכם להקפיד לפעול על פי התנאים עליהם הצהרתם בעת ההרשמה.

  3. דף תודה - לאחר ההרשמה העבירו את הנרשם לדף תודה בו תשובו ותזכירו לו מה התכנים שיקבל, מתי הוא צפוי לקבל מכם מיל ראשון ומה תהיה תדירות המשלוח שלכם.

  4. מייד לאחר ההרשמה שלחו לנרשם מייל תודה. גם במייל זה תספרו לנרשם על התכנים שיקבל ועל התדירות בה יישלחו אליו. במייל התודה מומלץ מאוד גם לספק קישורים לגיליונות הקודמים של הניוזלטר שלכם.

  5. צרו ארכיון של גיליונות קודמים של הניוזלטר כדי לאפשר לקוראים החדשים לקרוא את הגיליונות הקודמים ולהתרשם מהכתיבה שלכם.

  6. פרסמו את הניוזלטר שלכם באינדקס הניוזלטרים של ישראל - הפרסום חינם והוא עשוי לספק חשיפה נאה לדיוור האלקטרוני שלכם

  7. בכל ניוזלטר או דיוור שאתם שולחים ציינו במפורש מי אתם ובאיזה תדירות אתם שולחים מייל.

  8. מומלץ להשתמש במערכת דיוור אלקטרוני מקצועית כדוגמת מערכת רב מסר אשר מבצעת את הדיוור באמצעות שרת דואר יעודי.

  9. כמובן ספקו תוכן אינפורמטיבי בעל ערך. אל תסתפקו במידע שיווקי או מכירתי.

לסיכום דיוור אלקטרוני הוא עדיין האמצעי היעיל ביותר לשמירת קשר עם לקוחות ועם מתעניינים. יתרונו העצום הוא הנוכחות שלכם בתיבת הדואר הנכנס של המקבל המקום שבו תשומת הלב שלו או שלה תהיה נתונה רק לכם.
כל הזכויות שמורות © 2004 - 2007